جديدترين طرح‌هاي پنجره را با ايران يو پي وي سي كشف كنيد

ايران يو پي وي سي يكي از بزرگترين و مورد اعتمادترين نام ها در صنعت توليد درب و پنجره دو جداره upvc

جديدترين طرح‌هاي پنجره را با ايران يو پي وي سي كشف كنيد

۹ بازديد

فارغ از اينكه درباره منظره اتاق نشيمن شما صحبت مي‌كنيم يا موضوع بحث ما يك اتاق خواب ساده است، پنجره‌ها فقط به منظور تغيير ظاهر خسته كننده ديوارها مورد استفاده قرار نمي‌گيرند بلكه افكار و تصورات شما را نيز نمايش مي‌دهند. اگر قصد داريد فضاي خود را ارتقا دهيد، استفاده از آخرين طرح‌هاي پنجره يكي از روش‌هاي آسان و كاربردي است كه مي‌توانيد جذابيت خانه شما را افزايش دهد. ليست ما كه شامل 5 مورد از طراحي‌هاي جديد پنجره‌هاي upvc است به شما كمك خواهد كرد بهترين و مناسب ترين گزينه را براي فضاي خود پيدا كنيد.

درب و پنجره upvc

1? پنجره‌هاي upvc كشويي

پنجره هاي upvc كشويي داراي يك ريل دو طرفه است كه پنجره‌ها بر روي آن به صورت افقي به سمت چپ و راست حركت مي‌كنند. با توجه به عملكرد ظريف آن، استفاده از پنجره‌هاي upvc كشويي بسيار آسان است. از آنجا كه بخش‌هاي پنجره به سمت چپ و راست حركت مي‌كنند پنجره‌ دو جداره upvc محدوده وسيعي از مناظر پانوراميك را در اختيار شما قرار مي‌دهند و همچنين مي‌توانند تهويه مناسبي براي فضاي داخلي خانه شما باشند.

2? پنجره‌هاي upvc لولايي

پنجره‌هاي لولايي يكي از رايج ترين پنجره‌هايي هستند كه در طراحي خانه‌ها استفاده مي‌شوند. پنجره‌هاي لولايي داراي يك بخش هستند كه به يك قاب بيروني لولا شده است، اين به پنجره اين امكان را مي‌دهد كه به سمت داخل، خارج يا به چپ يا راست باز شود. پنجره‌هاي upvc بيشترين جريان هوا را در فضاي داخلي ايجاد مي‌كنند و هنگاميكه بسته هستند بيشترين بهره وري انرژي را دارند به اين ترتيب داراي مزاياي دوگانه براي صاحبان خانه‌ها مي‌باشند. پنجره‌هاي لولايي ايران يو پي وي سي را مي‌توان در انواع مختلف سفارش داد، لولايي از بالا (از پايين به بالا باز و بسته مي‌شود) يا لولايي از طرفين (به سمت طرفين باز و بسته مي‌شود)

3? پنجره‌هاي upvc لولايي شيب دار

يك گزينه همه كاره براي پنجره‌هاي خانه شما، پنجره‌هاي لولايي شيب دار را مي‌توان با چرخش در يك قاب به صورت زاويه دار از بالا و يا چرخش به سمت داخل باز كرد كه به علت استفاده از لولا در طرفين و بالاي قاب پنجره است.
اين پنجره‌ يو پي وي سي شيب دار به نوبه خود به صاحب خانه‌ها، تركيب كاملي از طراحي و قابليت را ارائه مي‌دهند. در كنار جلوه زيبا، موقعيت شيب دار اين پنجره‌ها امكان تهويه مناسب و جلوگيري از ورود باران به داخل خانه را فراهم مي‌كند.

4? پنجره‌هاي upvc قوسي

اين طراحي كه منحصر به شركت ايران يو پي وي سي است، قطعا مي‌تواند يك نقطه كانوني براي هر خانه‌اي باشد. پنجره‌هاي قوسي علاوه بر افزايش زيبايي ظاهري خانه شما، ارزش كيفي خانه شما را نيز ارتقاء مي‌دهند. پنجره‌هاي قوسي توليد شده توسط مجموعه ايران يو پي وي سي با حداكثر عرض 3 متر در هر قوس عرضه مي‌شوند.

5? پنجره‌هاي upvc رنگي

اگر شما علاقه مند به استفاده از رنگ‌هاي روشن و متنوع در فضاي خانه خود هستيد، ما در ايران يو پي وي سي پنجره‌هاي رنگي upvc ساخته شده با لمينيت‌هاي رنگي خاص مقاوم در برابر آب و هوا را عرضه مي‌كنيم. از پنجره‌هاي سفارشي كه متناسب با سليقه شما است لذت ببريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.