عايق كاري صوتي با درب و پنجره upvc

ايران يو پي وي سي يكي از بزرگترين و مورد اعتمادترين نام ها در صنعت توليد درب و پنجره دو جداره upvc

عايق كاري صوتي با درب و پنجره upvc

۵ بازديد

درب و پنجره upvc

 

آيا مي‌توانيد يك خانه را تجسم كنيد كه سكوت درون آن بيشتر از صداهاي خارج از خانه باشد؟ درب و پنجره upvc از قلمرو معمول خود عبور كرده و خدماتي فراتر از مواردي كه براي درب‌ها و پنجره‌ها طراحي شده‌اند را ارائه مي‌دهند. پيش از اين پنجره‌ها براي اهدافي مانند تهويه، اجازه ورود نور خورشيد و نگه داشتن حشرات موذي در خارج از خانه طراحي مي‌شدند، اما با پيشرفت‌هايي در زمينه فناوري درب و پنجره upvc در حال حاضر طيف متنوعي از مزيت‌ها را دارا مي‌باشند. اين درب و پنجره‌هاي upvc بدون سرب، بادوام، ضد باد، ضد آب، ضد صدا و ضد سرقت هستند.پنجره‌هاي ضد صدا داراي يك مزيت هستند كه در سطح جهاني مورد تحسين قرار گرفته است.بنابراين اجازه دهيد با ويژگي‌هاي درب و پنجره upvc  بيشتر آشنا شويم كه بهترين عايق صدا و حرارت را ارائه مي‌دهند:

1 درب و پنجره upvc مقاومت در برابر صدا

پنجره‌هاي ايران يو پي وي سي با خاصيت مقاومت در برابر صدا طراحي و ساخته شده‌اند كه باعث كاهش صداهاي مزاحم تا 30-40 دسي بل مي‌شوند. اين سيستم عايق دو جداره اجازه مي‌دهد تا يك كنترل صوتي در خانه شما وجود داشته باشد و سر و صداهاي مزاحم در خارج خانه نگهداشته شوند. اين قابليت‌هاي كوچك به ساكنين خانه كمك مي‌كند فشار خون و استرس خود را كنترل كنند. پنجره‌هاي مقاوم در برابر سر و صدا همچنين در برابر طوفان، بارهاي باد و باران كارآيي دارند، زيرا سر و صدا را در خارج از خانه نگه مي‌دارند و اجازه نمي‌دهند كه آب وارد فضاي خانه شود و از طرف ديگر باعث زيباتر شدن خانه خواهند شد.

2 درب و پنجره upvc چند جداره

ايران يو پي وي سي درب و پنجره هاي upvc چند جداره‌اي را ارائه مي‌دهد كه به يكديگر متصل مي‌شوند و باعث بهبود عايق كاري كلي خانه شما مي‌شوند. اين موارد مزاياي اضافي هستند كه به درب و پنجره upvc ضد صدا كه در حال حاضر موجود هستند، اضافه شده‌اند. شما مي‌توانيد بنا به نياز خود و محيطي كه تصميم به نصب اين درب‌ها و پنجره‌ها را داريد از آنها استفاده كنيد.

3 ضخامت‌هاي مختلف شيشه

درب‌ها و پنجره‌هاي upvc مي‌توانند به انواع شيشه‌ها مانند دو جداره يا لمينت مجهز شوند. اين شيشه‌ها نه تنها هواي خانه را حفظ مي‌كنند، بلكه مي‌توانند ميزان سر و صداهاي ناخواسته و مزاحم را نيز به مقدار زيادي كاهش دهند.

4 استفاده از عايق بندي‌هاي سيليكوني

درب و پنجره upvc بسيار محتاطانه نصب مي‌شوند. براي جلوگيري از وجود شكاف‌هاي ناخواسته در فريم‌ها و ديوارها، از درزگيرهاي سيليكوني در فرايند نصب استفاده مي‌شود. اين باعث مي‌شود كل فضاي خانه به طور كامل عايق بندي شده و اجازه ندهد هيچ سر و صدا يا گرد و خاكي وارد خانه شود.

5 سيستم قفل چند نقطه‌اي

پنجره‌ يو پي وي سي ضد صدا، داراي يك ويژگي‌ اضافي قفل چند نقطه‌اي هستند، آنها نه تنها باعث بهبود عايق بندي كلي خانه شما مي‌شوند بلكه باعث بهبود عايق كاري صدا و حرارت در خانه‌ها نيز مي‌شوند. از طرف ديگر باعث محافظ بيشتر از خانه شما خواهد شد و اين به شما كمك خواهد كرد كه به راحتي در خانه خود بخوابيد و ترسي از سرقت و شنيدن صداهاي بلند نداشته باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.