فضايي بيشتر با درب هاي كشويي upvc

ايران يو پي وي سي يكي از بزرگترين و مورد اعتمادترين نام ها در صنعت توليد درب و پنجره دو جداره upvc

فضايي بيشتر با درب هاي كشويي upvc

۷ بازديد

يك خانه زيبا و خيره كننده چيزي است كه هر كسي به دنبال آن است. دكوراسيون هر خانه اي كه به خوبي طراحي شده است ظاهري مدرن، شيك و وسيع به آن مي دهد. درب هاي كشويي upvc جديدترين محصولاتي هستند كه يك خانه نياز دارد تا ظاهري وسيع و معاصر داشته باشد. درب هاي كشويي زماني كه در خانه استفاده مي شوند اغلب يك فضاي وسيع و باز را ايجاد مي كنند.

طبق تعريف، يك درب كشويي نوعي از درب است كه با كشيده شدن در راستاي افقي، معمولا به صورت موازي با يك ديوار، باز مي شود. درب هاي كشويي را مي توان جايگزيني براي درب هاي سنتي لولايي معرفي كرد كه در اكثر خانه ها، دفاتر و هتل ها به مدت طولاني مورد استفاده قرار مي گرفتند. با استفاده از درب هاي سنتي لولايي، فضاي زيادي به صورت غير قابل استفاده رها مي شود و به خانه ظاهري شلوغ و شلخته مي دهد.

با ظهور نوآوري هاي جديد در صنعت درب و پنجره upvc ، راه هايي به وجود آمده است كه با استفاده از آنها خانه هاي جمع و جور و فشرده مي توانند بسيار وسيع به نظر بيايند. نصب درب هاي كشويي upvc در منزل شما يكي از اين راه ها است.

چگونه درب هاي كشويي upvc مي توانند براي فضاي خانه شما مفيد باشند


درب هاي كشويي upvc 2



دسترسي به راهروهاي تنگ و محدود را امكان پذير مي كند

استفاده از درب هاي كشويي در يك راهرو باريك بسيار مفيد خواهد بود زيرا دسترسي به تمام اتاق ها بدون ايجاد هيچ گونه مانعي در مسير راهرو ها امكان پذير مي شود. اين كار همچنين از وقوع برخوردهاي احتمالي در راهروها جلوگيري مي كند و باعث مي شود تمام مسير تردد راهروي باريك باز باشد. اين به اين دليل است كه فضاي مرده درب كشويي در امتداد ديوار است. اين ويژگي باعث مي شود براي استفاده در ورودي راهروهاي باريك گزينه اي مفيد و كارآمد باشد.

درب كمدهاي لباس را بدون نگراني از مسدود كردن فضاي اتاق خود باز كنيد

درب هاي كمد لباس يا حمام اغلب به فضاهاي باريك و شلوغ باز مي شود. استفاده از درب هاي سنتي لولايي هميشه فضايي را به هنگام باز و بسته كردن مسدود مي كند. به طور كلي براي بهبود ظاهر و استفاده بهينه از فضاهاي مرده در خانه خود بهتر است از درب هاي كشويي استفاده كنيد. استفاده از درب هاي كشويي امكان دسترسي نامحدود به كمدهاي لباس را فراهم مي كند و فضاهاي موجود را مسدود نمي كند.



درب هاي كشويي upvc 33



بهترين گزينه براي استفاده به عنوان درب هاي بالكن

معمولا درب هاي كشويي در خانه ها به عنوان درب هاي بالكن استفاده مي شوند. همانطور كه قبلا گفته شد، فضاي مرده درب هاي كشويي بالكن در امتداد ديوار قرار دارد. آنها فضاي زيادي را اشغال نمي كنند و باعث ايجاد يك فضاي بزرگتر در بالكن شما مي شوند. در اين فضا مي توانيد از بسياري از مناظر زيبا و چشم اندازهاي عالي لذت ببريد. براي بهبود بيشتر فضا، اضافه كردن چند نوع گل و گياه و مبلمان مي تواند تفاوت ها را رقم بزند.

استفاده از در و پنجره دوجداره upvc  باعث كمتر شدن ورود صداي بيرون به داخل و تبادل كمتر حرارت خواهد شد.

به راحتي مي توانيد قسمتي از فضاي دفتر كار و آشپزخانه خود را مخفي كنيد

اغلب در آشپزخانه دفاتر اداري با استفاده از درب هاي كشويي مي توانيد فضاي داخلي را پوشش دهيد. با اين كار مي توانيد قابليت هاي متعددي را به فضاي خود اضافه كنيد. اين كار در طول جلسات كاري بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد و يا زمانيكه فضاي آشپزخانه شما به يك تميزكاري سريع نياز دارد.


پنجره يو پي وي سي

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.