پرسش‌هاي متداول درباره پنجره upvc

ايران يو پي وي سي يكي از بزرگترين و مورد اعتمادترين نام ها در صنعت توليد درب و پنجره دو جداره upvc

پرسش‌هاي متداول درباره پنجره upvc

۶ بازديد

پنجره‌هاي شما بخش مهمي از خانه‌تان هستند و در واقع آنها مي‌توانند چشم شما رو به جهان اطراف باشند. به همين دليل شما بايد پنجره‌هايي را انتخاب كنيد كه جذاب و كاربردي باشند. پنجره upvc كاملا منطبق با اين معيارها است و ما ليستي از پرسش‌هاي متداول در مورد اين پنجره‌ها را برايتان مطرح كرده‌ايم. براي اطلاعات بيشتر، مي‌توانيد با شركت ايران يو پي وي سي تماس بگيريد، كارشناسان ما براي كمك به شما بسيار مشتاق هستند.

پرسش‌هاي متداول درباره پنجره upvc

پنجره يو پي وي سي چيست؟

پنجره‌هاي upvc نوعي پنجره هستند كه از قاب upvc ساخته شده‌اند. upvc مخفف پلي وينيل كلريد غير پلاستيسيته بوده و يك ماده سخت و سازگار با محيط زيست است.

چرا از upvc در پنجره استفاده مي‌شود؟

upvc به دلايل مختلف انتخاب بسيار خوبي براي پنجره است. upvc يك ماده با دوام، مقاوم در برابر فرسايش، كارآمد به لحاظ انرژي، قابل بازيافت، نياز كم به تعمير و نگهداري، مقاوم در برابر آتش و موريانه و پوسيدگي است و به لحاظ ظاهري، بسيار زيبا و جذاب است. پنجره‌هاي يو پي وي سي در برابر همه عوامل طبيعي كه بر روي آنها تاثير مي‌گذارند مقاوم هستند، بدون اين كه تغيير خاصي در ظاهر آنها ايجاد شود.

پنجره‌هاي upvc در چه رنگ‌هايي عرضه مي‌شوند؟

پنجره‌هاي يو پي وي سي را مي‌توانيد در انواع رنگ‌ها سفارش دهيد. اين پنجره‌ها قابليت اين را دارند تا به هر رنگي كه با طرح خانه و يا محيط نصب مناسب است، رنگ آميزي شوند. اين رنگ آميزي در كارخانه انجام مي‌شود و دوام بسيار بالايي دارد و براي سال‌ها دوام خواهد آورد. رنگ اين پنجره‌ها در اثر آفتاب و يا عوامل محيطي مختلف تغيير نمي‌كند.

چه سبك‌هايي از پنجره upvc در دسترس است؟

محدوديت‌هاي بسيار كمي در مورد سبك‌هاي مختلف پنجره يو پي وي سي وجود دارد و خواهيد ديد كه تقريبا هر درب يو پي وي سي، چوبي يا آلومينيومي را مي‌توانيد با قاب upvc سفارش دهيد. پنجره‌هاي يو پي وي سي مي‌توانند در سبك‌هاي زير عرضه شوند:
ثابت، كشويي، دو لولايي، سايباني، كابينتي، شيب دار و تك لولا

آيا مي‌توانم در پنجره‌هاي upvc از شيشه‌هاي دوجداره استفاده كنم؟

شيشه براي نصب در پنجره‌هاي upvc را مي‌توانيد به هر دو صورت تك جداره و دو جداره پيدا كنيد. شيشه‌هاي دو جداره به ويژه براي پنجره‌هاي يو پي وي سي مناسب هستند و كمك مي‌كنند تا آنها به لحاظ حرارتي و آكوستيكي كارآمدتر باشند. شما همچنين مي‌توانيد از انواع ديگر شيشه‌ها مانند شيشه‌هاي سه جداره، شيشه‌هاي سكوريت و حتي شيشه‌هاي ضد گلوله استفاده كنيد!

آيا مي‌توانم خودم پنجره‌هاي يو پي وي سي را نصب كنم؟

پنجره‌هاي upvc جديد خود را مي‌توانيد به تنهايي نصب كنيد، اما به طور كلي توسط تامين كنندگان و سازندگان توصيه مي‌شود كه از نصب كننده‌هاي حرفه‌اي براي اين كار استفاده كنيد. افراد حرفه‌اي با داشتن تجربه بالا تمام موارد را بررسي مي‌كنند و اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

آيا مي‌توانم پنجره‌هاي موجود را با پنجره‌هاي upvc جايگزين كنم؟

هيچ مشكلي براي جدا كردن پنجره‌هاي موجود شما و جايگزيني آنها با پنجره‌هاي جديد upvc وجود ندارد. پنجره‌ها مي‌توانند به گونه‌اي ساخته شوند تا منطبق با استانداردهاي موجود يا به صورت سفارشي براي شما ساخته شوند تا اندازه دقيق مورد نياز شما را تامين كنند. البته پنجره‌هاي يو پي وي سي، براي خانه‌هاي جديد ساز ايده‌آل هستند و به راحتي با دكوراسيون خانه هماهنگ مي‌شوند.

آيا پنجره‌هاي يو پي وي سي با گارانتي همراه هستند؟

پنجره‌هاي يو پي وي سي با ضمانت نامه‌هاي حداقل ده ساله عرضه مي‌شوند. اين ضمانت به شما اين اطمينان را مي‌دهد كه پنجره‌ها واقعا مي‌توانند در اين مدت زمان كارآيي خود را حفظ كنند. اين ضمانت نامه به خاطر اين كه شركت‌ها از دوام اين نوع از درب و پنجره اطمينان دارند، ارائه مي‌شود.

” شما مي‌توانيد براي كسب مشاوره و خريد انواع پنجره upvc با شماره 22015614 ما تماس بگيريد “
” مجموعه ايران يو پي وي سي درب و پنجره upvc با بهترين قيمت و خدمات پس از فروش با ضمانت و گارانتي محصولات خود را عرضه مي‌كند “

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.