آينده در اختيار محصولات upvc است

ايران يو پي وي سي يكي از بزرگترين و مورد اعتمادترين نام ها در صنعت توليد درب و پنجره دو جداره upvc

آينده در اختيار محصولات upvc است

۴ بازديد

استفاده از مواد upvc در ساخت درب و پنجره به طور قابل توجهي گسترش پيدا كرده و در هر جايي مي‌توان آنها را پيدا كرد. در اين مقاله به تعدادي از مزاياي upvc خواهيم پرداخت.

ويژگي‌هاي سيستم پنجره‌هاي upvc

مقاومت عالي upvc در برابر شرايط آب و هوايي

پروفيل پنجره‌هاي ساخته شده از پلي وينيل كلريد تثبيت كننده يو پي وي سي، دي اكسيد تيتانيوم، و غيره ساخته شده‌اند كه در برابر انواع شرايط آب و هوايي، پرتوهاي ماوراء بنفش و تغييرات آب و هوايي مقاوم هستند در حالي كه ساختار قاب آنها ممكن است دچار انقباض يا انبساط شود. اين ساختار قادر به تحمل دماي سطحي بالاتر از 82 درجه سانتيگراد بدون اين كه خراب شود است. اين بدان معني است كه شرايط آفتابي در دراز مدت باعث خرابي ساختار پنجره نمي‌شود و كيفيت آن را در طول عمر پنجره upvc حفظ مي‌كند.

آينده با محصولات upvc

عايقكاري عالي و صرفه جويي در مصرف انرژي

طبق نظرسنجي اخير، 37 درصد از انرژي مصرفي در خانه‌ها به طور كلي از طريق پنجره‌ها هدر مي‌رود. انتخاب مناسب پنجره‌ها و شيشه‌ها مي‌تواند اين ميزان هدر رفتن انرژي را به ميزان قابل توجهي كاهش دهد. سيستم پنجره‌هاي upvc با ضخامت شيشه‌هاي عايق 20 ميلي متر مي‌تواند مقدار K-Value را از 1?65W / m2K به 7?5W / m2K در مقايسه با قاب پنجره‌هاي آلومينيومي كاهش دهد. بنابراين ميزان هدر رفت انرژي را در مقايسه با پنجره‌هاي آلومينيومي به ميزان قابل توجهي بهبود مي‌بخشند. به همين دليل است كه سيستم‌هاي upvc از پروفيل‌هاي توخالي با فرآيند اكستروژن توليد مي‌شوند كه باعث كاهش ميزان خروج گرماي مناطق داخلي خانه مي‌شوند. ضخامت ديوار پروفيل 2?8 تا 2?9 ميليمتر است. (ماده پليمري يك رساناي ضعيف است، به طوري كه ميزان حرارت خروجي توسط ضخامت ديواره‌ها جبران مي‌شود).

مقاومت عالي در برابر آب

سيستم پنجره‌هاي upvc از يك روش جوشكاري استفاده مي‌كند به طوري كه زاويه گوشه‌اي درب يا پنجره به يك سازه واحد و يكپارچه جوش داده مي‌شود و بنابراين آب نمي‌تواند از درون مفصل جوشكاري شده عبور كند. علاوه بر اين، يك لايه دو طرفه TPE لاستيكي (الاستومر ترموپلاستيك) در اطراف درزها قرار مي‌گيرد و شكاف‌هاي قاب به طور موثر توسط آن مهر و موم مي‌شود.

عايق صوتي عالي

سيستم‌هاي پروفيل پنجره‌هاي upvc داراي چندين محفظه درون قاب خود بوده در حالي كه مصالح آن داراي مهر و موم قوي و قفل چند نقطه‌اي هستند. اين به طور موثر سر و صداي خارج خانه را كاهش مي‌دهد كه در حدود يك هشتم ميزان سر و صداي اوليه است (كاهش سر و صداي نسبي بين 33-43 دسي بل است).

مقاوم بالاي upvc در برابر خوردگي

در شهرهايي كه سطح آلودگي بسيار بالا است سيستم پنجره‌هاي upvc مي‌تواند در برابر خوردگي ناشي از اين شرايط مقاومت كنند. حتي در محدوده مناطق مسكوني، آب و هواي مرطوب نمي‌تواند پروفيل پنجره‌هاي يو پي وي سي را دچار خوردگي يا آسيب كند.

مقاومت عالي در برابر آتش

سيستم‌هاي پروفيل پنجره pvc به طور كامل منقرض شده‌اند. سيستم‌هاي پليمري كه پروفيل‌هاي پنجره upvc از آن ساخته شده‌اند، به دليل محتويات بالاي كلر و استفاده از تركيبات كلرين، غير قابل احتراق هستند. سيستم‌هاي پروفيل پنجره‌هاي يو پي وي سي بر اساس استاندارد توليد مي‌شوند كه ايمني شما را تضمين مي‌كنند.

ظاهر جذاب

سيستم‌هاي پروفيل يو پي وي سي با سطوح صاف و گوشه‌هايي كه با روش مناسب جوشكاري شده‌اند، ساخته مي‌شوند. رنگ اين قاب‌ها پس از چند سال استفاده از بين نمي‌رود. تميز كاري مداوم سطح آنها بدون رنگ آميزي كل قاب امكان پذير است، به طوري كه هزينه نگهداري در و پنجره دوجداره upvc در مقايسه با چوب كم است.

دوستدار محيط زيست

سيستم‌هاي پروفيل upvc از مواد سازگار با محيط زيست به لحاظ انتشار گازهاي مضر ساخته شده‌اند. پليمر قابل بازيافت است و بنابراين هيچ ضايعاتي وجود ندارد كه قابل بازيابي در فرآيند بازيافت نباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.