چه قسمت‌هايي از ساختمان مناسب در و پنجره upvc‌ نيستند

ايران يو پي وي سي يكي از بزرگترين و مورد اعتمادترين نام ها در صنعت توليد درب و پنجره دو جداره upvc

چه قسمت‌هايي از ساختمان مناسب در و پنجره upvc‌ نيستند

۳۴ بازديد

با گردشي در سايت ايران يو پي وي سي بسياري از مقالات را مي‌خوانيد كه از
استفاده در و پنجره upvc در قسمت‌هاي مختلف ساختمان گفته‌اند. با خواندن اين مقالات شما مي‌توايند ايده‌‌هاي خوبي را براي استفاده از اين دسته از پنجره‌ها پيدا كنيد. مثلا اگر قرار باشد يك سالن كنفرانس را در محيط شلوغ كاري خود برپا كنيد و دوست داشته باشيد كه از اتاق جلسات شما بيرون معلوم باشد بهترين روش استفاده از پارتيشن‌‌هايي از جنس پنجره‌هاي يو پي وي سي است. در اين باره ما، مقاله‌اي خوبي در سايت ايران يو پي وي سي داريم با عنوان: ساخت پارتيشن‌هاي داخلي با استفاده از در و پنجره upvc توصيه مي‌كنم اگر به اين موضوع علاقه‌مند شديد حتما آن را بخوانيد.
اما ساخت يك پارتيشن يا يك ايوان شيشه‌اي و البته پنجره‌هايي از ساختمان كه قرار است مانع از ورود صدا و آلودگي هوا به داخل شوند بهترين جا‌ها براي استفاده از در و پنجره upvc هستند اما در چه جاهايي نبايد از در و پنجره يو پي وي سي استفاده كرد. اين سوال اين مقاله است كه در سايت ايران يو پي وي سي به آن مي‌پردازيم.

چه قسمت‌هايي از ساختمان مناسب در و پنجره upvc‌ نيستند

شكل پنجره بسيار مهم است

شايد براي شما هم سوال شده است كه چرا همه پنجره‌ها به خصوص پنجره‌هاي جديد‌ كه در ساختمان‌هاي مدرن به كار مي‌روند بيشتر مستطيلي هستند و كمتر پنجره گرد و هلالي و يا با زواياي تيز مانند مثلث در ساختمان‌ها به كار مي‌رود.
يكي از دلايل به كارگيري اين دست از پنجره‌هاي به اين شكل استفاده بهتر از در و پنجره upvc‌ در ساختمان است. اين واقعيتي است كه هر چقدر از شكل مستطيلي براي ساخت پنجره‌هاي upvc فاصله بگيريم كيفيت وكيوم شدن اين دسته پايين‌تر مي‌آيد.
همين طور عمر پنجره‌هايي كه در شكلي غير از مستطيلي ساخته مي‌شوند كمتر از انواع شكل مستطيلي آن است. پس در جايي كه نمايي از بيرون ندارد و البته در مسير هواي سرد نيست و نمي‌توانيد پنجره‌اي با شكل منتظم استفاده كنيد. اگر هم مي‌‌خواهيد در اين مكان از پنجره يو پي وي سي استفاده كنيد. موردي ندارد سعي كنيد زياد اين پنجره را باز و بسته نكنيد تا از آب‌بندي و رگلاژ آن خارج نشود.

در و پنجره upvc ضد سرقت نيست و نمي‌شود

در و پنجره پي وي سي مقاومت مناسبي در برابر فشار طوفان و حريق دارد. اما عبور سارقان از آنها امكانپذير است. پس اگر در جايي كه امكان ورود سارقان از آن وجود دارد از در و پنجره upvc به تنهايي استفاده نكنيد. در مقالات قبلي ايران يو پي وي سي نيز گفتيم كه براي اين دسته از در و پنجره‌ هاي upvc بايد از حفاظ جانبي استفاده كرد. اين كار سبب مي‌شود كه علاوه بر كاريي در و پنجره upvc ايمني مناسبي را داشته باشيد.
اما درباره استفاده از درب upvc يك نكته ايمني بسيار مهم وجود دارد. به هيچ عنوان درب upvc جايگزين درهاي بزرگ ايمني نمي‌شود حتي اگر روي آنها از قوي‌ترين قفل‌هاي موجود در بازار استفاده كنيد.
اين دسته از در‌ب ها بيشتر براي درهاي اتاقي و داخلي استفاده مي‌شود. درهاي فولادي ايمني جدار‌هاي بسيار ضخيمي دارند و مي‌توانند در برابر انواع فشار و دستگاه‌هاي برش مقاومت‌كنند. از اين رو حتما در ورودي از انواع درهاي ايمني با ضخامت بالا و قفل‌هاي قوي و چندگانه استفاده كنيد.

ديوار‌هاي ناكارآمد را در نظر آوريد

در برخي خانه‌ها ضخامت ديوار‌هاي خارجي كه پنجره‌ها روي آن سوار شده‌اند از يك ضخامت يك پنجره يو پي وي سي كمتر است در اين حالت يا نبايد از در و پنجره upvc براي اين دسته از ديوار‌ها استفاده كرد يا بايد اول به تقويت ديوار و افزودن به ضخامت آن پرداخت و بعد به كار گذاشتن در و پنجره upvc‌ پرداخت البته در موارد نادري پيش مي‌آيد كه به خاطر بالا رفتن هزينه‌ها و يا دلايلي خاصي مانند بالا رفتن وزن ساختمان نمي‌توان ضخامت ديوار‌ها را بالا برد. از اين رو در اين ساختمان‌ها به هيچ عنوان نمي‌توان از در و پنجره upvc استفاده كرد.
كارشناسان نصب و اجراي ايران يو پي وي سي قبل از نهايي كردن سفارش شما تمام شرايط را براي نصب در و پنجره‌هاي upvc با بهترين كارايي و كيفيت در نظر مي‌گيرند پس اگر كارشناسان ما تشخيص دهند كه ساختمان شما مي‌تواند در و پنجره upvc را در خود جاي دهد يقين بدانيد با بهترين كيفيت و كارايي آن را براي خود خريداري كرده‌ايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.