۵ دليل عمده براي داشتن درب هاي UPVC فرانسوي

ايران يو پي وي سي يكي از بزرگترين و مورد اعتمادترين نام ها در صنعت توليد درب و پنجره دو جداره upvc

۵ دليل عمده براي داشتن درب هاي UPVC فرانسوي

۶ بازديد

استفاده از درب هاي UPVC فرانسوي ، انتخاب خوبي براي همگان مي باشد. UPVC يك ماده با پوشش سخت است كه داراي برخي خواص ديگر است كه آن را براي استفاده به عنوان درب هاي بيروني ايده آل مي كند.

  • اين ماده يك عايق خوب است.
  • UPVC يك ماده سبك وزن است.
  • اين ماده در برابر آب يا خشك شدگي آسيب پذير نيست (انبساط يا انقباض)
  • UPVC عمري طولاني دارد
  • به مقدار زيادي مراقبت نياز ندارد.

فقط فريم هاي UPVC خود را تميز نگه داريد. به موارد بالا تعداد زيادي از توليد كنندگان اين ماده و هزينه كم را نيز اضافه كنيد، در اينصورت شما مي ببينيد كه چرا UPVC انتخاب خوبي براي درب هاي فرانسوي است.

 

دليل عمده براي نصب درب هاي UPVC فرانسوينصب درب هاي UPVC فرانسوي

 

 زيبايي شناسي و عملكرد

عملكرد دو منظوره اين نوع طراحي درب ها قابل استفاده در خانه هاي مختلف مي باشد. اگر مي خواهيد يك جلوه مدرن خيره كننده داشته باشيد، قاب هاي تقويت شده ظريف و پانل هاي شيشه اي از كف تا سقف مي توانند اين كار را براي شما انجام دهند.

از سوي ديگر، اگر تمايل شما به داشتن جلوه اي شيك و با كلاس است، پس از پانل هاي كلاسيك در طراحي درب و پنجره فرانسوي خود استفاده كنيد.

حتي اگر عرض بازشوي شما بسيار گسترده است، اين سبك طراحي درب بيروني با پانل هاي جانبي به شما اجازه مي دهد تا آنها را در شرايط مختلفي بتوانيد استفاده كنيد.

علاوه بر اين، شما همچنين مي توانيد طيف گسترده اي از انتخاب ها را براي رنگ آن داشته باشيد. 
انتخاب شما فقط به رنگ سفيد براي در و پنجره دوجداره upvc محدود نمي شود.

در بازار براي UPVC تا ۲۰ رنگ متفاوت وجود دارد، با اين امكان كه بتوانيد در فضاي داخلي و خارجي از دو رنگ متفاوت استفاده كنيد. به علاوه شما مي توانيد يك سطحي را داشته باشيد كه جلوه اي مشابه چوب، مانند روكش چوبي داشته باشد.

درب هاي فرانسوي براي گلخانه ها

درب هاي فرانسوي نه تنها به عنوان درب هاي بيروني براي خانه استفاده مي شوند، بلكه براي استفاده در گلخانه ها نيز مناسب هستند.

يك درب تاشوي فرانسوي در گلخانه با فضاي داخلي تداخل ايجاد نمي كند و به همين دليل به شما اجازه مي دهد كه فضاي داخلي را با هر نوع مبلماني كه مد نظر داريد طراحي كنيد. اين امر كه درب ها رو به بيرون باز مي شوند، هنگاميكه فضاي داخلي شما بسيار كوچك است حتي بيشتر حياتي مي باشد.

عايق بندي و بهره وري انرژي

در اينجا دو مزيت براي استفاده از درب شيشه اي و  درب و پنجره upvc آورده شده است.
اولين مورد كيفيت عايق كاري و داشتن موادي در قاب هاي شما كه به طور ذاتي عايق هستند مانند UPVC، كه مدل هاي اخير آن به صورت دوجداره به كار رفته اند، به اين معني كه اين طراحي به شدت در نگه داشتن گرما در داخل و نگه داشتن سرما در بيرون اتاق شما موثر است.

دوم اين كه پانل هاي دو جداره به عنوان عايق صدا عمل مي كنند. در مقايسه با يك پانل شيشه اي، آنها انتقال صدا را تا ۶۰٪ كاهش مي دهند.
اين بدان معني است كه هنگامي كه درب هاي خود را بسته ايد، مي توانيد از آرامش در فضاي داخلي لذت ببريد. از سوي ديگر، اگر شما يك خانواده پر سر و صدا داشته باشيد، شما همچنين با اين كار مي توانيد آرامش را براي همسايگان خود نيز به ارمغان بياوريد.

 

دليل عمده براي نصب درب هاي UPVC فرانسوي 2دليل عمده نصب درب هاي UPVC فرانسوي

 

 امنيت و ايمني

هر درب ورودي كه شما در فضاي بيروني خانه تان قرار مي دهيد بايد امنيت و ايمني را براي شما و خانواده تان فراهم كند.
درب هاي مدرن UPVC فرانسوي دقيقا همين كار را براي شما انجام خواهند داد كه داراي ويژگي هاي زير هستند:

  • فريم هاي تقويت شده داخلي با فولاد گالوانيزه
  • چند نقطه براي قفل كردن در اطراف درب
  • قفل هاي كليد دار ۳ و ۵ سيلندري
  • شيشه هاي ايمن تا تراز كف
  • دكوراسيون داخلي شيشه اي
  • سه لولا بلبرينگي از جنس فولاد ضد زنگ
  • پيچ هايي در بالا و پايين و چفت ها

 

 هزينه پايين درب هاي UPVC فرانسوي

در مقايسه با چوب سخت و يا آلومينيوم، درب هاي UPVC فرانسوي به مراتب ارزان تر هستند و مي توان آن را با قيمت مناسب از ما و استعلام راهنماي اندازه ها بخواهيد.

تماشای کارتون فرانسوی می‌تواند به شما در یادگیری زبان فرانسوی کمک زیادی کند. اولاً، کارتون‌های فرانسوی معمولاً به زبان ساده و قابل فهمی صحبت می‌کنند که برای فراگیران زبان مبتدی بسیار مفید است. این کارتون‌ها به شما کمک می‌کنند تا با واژگان و عبارات روزمره زبان فرانسوی آشنا شوید و با تلفظ صحیح آن‌ها آشنا شوید.

https://charbzaban.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%87/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%88%DB%8C/12-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%88%D9%86-%D9%81%D9%88%D9%82-%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D9%81%D8%B1%D8%A7.html

ثانیاً، کارتون‌های فرانسوی معمولاً دارای موضوعات مختلفی مانند داستان‌های کودکانه، ماجراجویی‌ها، و حتی کمدی‌های طنزآمیز هستند که باعث می‌شود یادگیری زبان فرانسوی برای شما لذت‌بخش و جذاب باشد. با تماشای این کارتون‌ها، شما می‌توانید به تقویت مهارت‌های شنیداری خود بپردازید، از روند طبیعی یادگیری زبان بهره‌مند شوید و حتی با فرهنگ و رویدادهای فرانسوی آشنا شوید.

 

بنابراین، تماشای کارتون‌های فرانسوی می‌تواند یک روش موثر و سرگرم‌کننده برای یادگیری زبان فرانسوی باشد که همزمان با تقویت مهارت‌های شنیداری و توسعه دایره واژگان شما همراه است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.