ويژگي هاي پنجره هاي رنگي يو پي وي سي

ايران يو پي وي سي يكي از بزرگترين و مورد اعتمادترين نام ها در صنعت توليد درب و پنجره دو جداره upvc

ويژگي هاي پنجره هاي رنگي يو پي وي سي

۵ بازديد

تصور كنيد كه بعد از نصب پنجره‌هاي رنگي يو پي وي سي ، فضاي زندگي شما چقدر عالي خواهد بود, و دكوراسيون داخلي خانه شما يك جلوه پرشكوه و رويايي خواهد داشت. پس از معرفي درب و پنجره هاي UPVC در اوايل دهه ۷۰ ميلادي، پنجره‌هاي upvc تغييراتي در طراحي و معماري خود ايجاد كردند. پنجره‌هاي upvc راه‌حل مناسبي براي بسياري از چالش‌هايي بود كه تا قبل از آن پنجره هاي سنتي با آن مواجه بودند.

پنجره‌هاي رنگي يو پي وي سي داراي طيف وسيعي از مزايا هستند؛ كه برخي از جذاب‌ترين موارد عبارتند از:

تناسب با محيط

اگر شما به دنبال ايجاد يك هماهنگي در فضاي داخلي با پنجره‌هاي خود هستيد، قالب‌هاي سفيد پايه ممكن است مناسب با هدف شما نباشند. پنجره‌ها و درب هاي يو پي وي سي رنگي در خانه به طرز شگفت انگيزي با محيط خانه هماهنگ خواهند شد. در حال حاضر مالكان بيشتري به استفاده از پنجره‌هاي رنگي يو پي وي سي علاقه‌مند شده اند و ظاهر و احساس خانه خود را با استفاده از اين محصولات بهبود مي‌دهند. آن‌ها به راحتي با اثاثيه ست مي‌شوند؛ و يك بافت عالي دارند و احساس خوبي ايجاد مي‌كنند.

ضد آب بودن

پنجره هاي upvc داراي پوشش رنگي هستند كه آن را در برابر شرايط آب و هوايي مانند گرما و باران‌هاي موسمي مقاوم مي‌كنند. به خاطر خواص ساختاري مقاوم، شكل آنها تغيير نمي‌كند و تحت‌تاثير تغييرات شديد دما قرار نمي‌گيرند.

محافظت در مقابل پرتو خورشيد

پنجره‌هاي upvc عموما داراي ويژگي‌هايي از قبيل پايداري در رنگ هستند كه به آن‌ها يك جلوه عالي مي‌دهند. با تخريب لايه ازون، اشعه ايكس مضر از اين لايه عبور كرده و مي‌تواند باعث سرطان پوست شود. استفاده از شيشه هاي كدر در پنجره‌هاي upvc رنگي به جلوگيري از چنين آسيب هايي براي سلامتي كمك مي‌كند. آن‌ها همچنين اشعه‌هاي ماوراي‌بنفش را منحرف مي‌كنند و همچنين در مقابل مواد شيميايي مقاوم بوده و ضد آب هستند.

دوست دار محيط زيست

پنجره‌هاي رنگي يو پي وي سي وقتي توليد مي‌شوند و به آنها شكل داده مي‌شود انرژي كمتري مصرف مي شود. آنها كاملا قابل بازيافت هستند و در نتيجه هيچ مواد زائدي در انتها وجود نخواهد داشت. اين محصولات براي يك محيط امن و سالم پيرامون ما هيچگونه ضرري نخواهند داشت.

ضد خش بودن

با قاب‌هاي پنجره معمولي، هميشه يك نگراني در پشت ذهن وجود دارد كه رنگ ممكن است محو شود، يا شايد خراش و فرورفتگي در آنها به وجود بيايد. اما فريم هاي پنجره upvc رنگي ما داراي ويژگي ضد خش هستند. پنجره‌ها را مي توان به سادگي با پاك كردن آن‌ها تميز كرد و آن‌ها را برق انداخت. هيچ احتياجي به رنگ آميزي مجدد پنجره‌هاي upvc رنگي نيست و آنها داراي رنگ ثابت براي سال ها مي باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.