پنجره‌هاي يو پي وي سي راه حل صرفه جويي انرژي

ايران يو پي وي سي يكي از بزرگترين و مورد اعتمادترين نام ها در صنعت توليد درب و پنجره دو جداره upvc

پنجره‌هاي يو پي وي سي راه حل صرفه جويي انرژي

۷ بازديد

پنجره يو پي وي سي

رسانايي پايين پنجره‌هاي يو پي وي سي آنها را به عنوان يك عايق خوب براي استفاده در درب‌ها و پنجره‌ها تبديل كرده است. به خاطر ساختار آنها مي‌توان از شيشه‌هاي دوتايي و سه تايي براحتي در ساختار آنها استفاده كرد؛ و باعث مي‌شود كه يك انتخاب عالي و كارآمد در ساختمان‌ها براي صرفه جويي در انرژي باشد.

پنجره‌هاي يو پي وي سي راندمان انرژي خانه شما را افزايش دهند

 يو پي وي سي به خوبي گرما را هدايت نمي‌كند در نتيجه باعث انتقال حرارت از داخل به بيرون و يا از خارج به داخل نخواهد شد. دفعه بعد كه نزديك يك پنجره قاب آلومينيومي هستيد، دست‌تان را روي قاب آن قرار دهيد و درجه حرارت آن را احساس كنيد. يو پي وي سي ماده‌اي است كه به طور گسترده براي پنجره‌ها و درب‌ها در سراسر دنيا مورد استفاده قرار مي‌گيرد كه در آنها تمركز بر ساختمان‌هاي موثر در صرفه جويي انرژي بوده و از حدود 30 سال پيش شروع شده است. تا 70 ? گرما از طريق شيشه‌ها و پنجره‌هاي معمولي به داخل آمده و يا از بين مي‌رود و حتي بيشتر انرژي با انتقال گرما از طريق قاب‌هاي فلزي از بين مي‌رود.
در زمستان، يك شيشه تك جداره و معمولي مي‌تواند 10 تا 15 برابر اتلاف انرژي بيشتر از يك شيشه دوجداره در همان ناحيه از دست بدهد. در تابستان پنجره‌هاي استاندارد، اتلاف انرژي بيش از 25 ? از پنجره‌هاي يو پي وي سي عايق خواهند داشت. استفاده از شيشه دوجداره در پنجره و درب يو پي وي سي شما به بهبود مقاومت حرارتي تا 94 ? كمك خواهد كرد. تخليه هوايي كه بين دو قاب شيشه‌اي ايجاد مي‌شود يك مانع عايق ايجاد مي‌كند و مانع از انتقال گرما شده و دماي داخلي شما را تنظيم مي‌كند.

 شرايط نصب درب و پنجره يو پي وي سي

نصب درب و پنجره يو پي وي سي دو جداره جديد در هر زماني توصيه مي‌شود. در زماني كه شما يك نوسازي در خانه انجام مي‌دهيد و به دنبال يك محصول با كيفيت بالا و با دوام هستيد استفاده از درب و پنجره يو پي وي سي توصيه شده و مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين يك هدف ساده در زندگي مدرن خانگي است، خنك ماندن در تابستان و گرم بودن در زمستان.

گرم ماندن خانه در زمستان

با قطع انتقال حرارت از داخل به قسمت سرد پنجره يعني بيرون ساختمان، پنجره‌هاي upvc به طور قابل توجهي خروج هواي گرم به بيرون را كاهش داده و انرژي مورد نياز براي گرم كردن فضاي داخلي را كاهش مي‌دهند.

 خنك نگه داشتن محيط در تابستان

وسايل خنك كننده براي خنك كردن خانه در تابستان، مي‌توانند تا سه برابر بيشتر انرژي مورد نياز براي گرم كردن خانه را در زمستان استفاده كنند. نصب قاب‌هاي پنجره دو جداره upvc با شيشه پنجره‌هاي دو جداره مي‌تواند شما را در تابستان با كاهش گرماي خورشيدي از بيرون محفوظ نگه دارد. و بعد از ظهرها، با سيستم‌هاي مختلف باز شو به شما اين امكان را مي‌دهد كه از تهويه طبيعي براي خنك كردن خانه استفاده كنيد. بهره وري انرژي پنجره‌هاي يو پي وي سي با طرح نرخ انرژي پنجره رتبه بندي مي‌شوند. در اين رده بندي، پنجره‌هاي يو پي وي سي به طور پيوسته در ميان بهترين مواد عايق در برابر انتقال حرارت قرار دارند و به طور قابل‌توجهي عملكرد بهتري از پنجره‌هاي آلومينيومي دارند. ثابت شده‌است كه در كاهش مصرف انرژي براي گرمايش و سرمايش و در نتيجه، در كل چرخه عمر آنها، مي‌توانند گازهاي گلخانه‌اي را تا ميزان 48 – 61 درصد در مقايسه با پنجره‌هاي قاب آلومينيومي كاهش دهند.

بنابراين استفاده از پنجره‌هاي يو پي وي سي دوجداره مي‌تواند باعث كاهش انتشار گازهاي گلخانه‌اي و كاهش هزينه‌هاي انرژي شما شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.