دو برابر مزاياي بيشتر با استفاده از پنجره‌هاي upvc

ايران يو پي وي سي يكي از بزرگترين و مورد اعتمادترين نام ها در صنعت توليد درب و پنجره دو جداره upvc

دو برابر مزاياي بيشتر با استفاده از پنجره‌هاي upvc

۷ بازديد

پنجره‌هاي upvc براي خانه‌ها گزينه‌اي بسيار عالي هستند زيرا آنها مزاياي پنجره‌هاي دوجداره را با مزاياي upvc به عنوان قاب پنجره تركيب مي‌كنند و اگر از شيشه‌هاي دو و يا سه جداره در ساختار آنها استفاده شود به ميزان زيادي نسبت به انتقال گرما و صدا عايق خواهند بود. نه تنها در هزينه‌هاي شما صرفه جويي مي‌شود، بلكه شما همچنين مي‌توانيد از گزينه‌اي استفاده كنيد كه نياز كمتري به عمليات نگهداري داشته و سازگار با محيط زيست است. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد پنجره upvc ادامه مطلب را بخوانيد.

مزاياي بيشتر با استفاده از پنجره هاي upvc

عايق كاري بزرگترين مزيت upvc

هنگامي كه حرف از شيشه دوجداره به ميان مي‌آيد، ممكن است از خواص عايق كاري عالي آن آگاه باشيد. اين به اين دليل است كه آنها از دو شيشه مجزا ساخته شده‌اند كه بين آن با هوا يا يك گاز غير سمي ديگر پر شده و با روشي مناسب مهر و موم شده است (به اين دليل هوا نمي‌تواند از طريق آن عبور كند). فاصله بين پانل‌ها مي‌تواند از 6 تا 20 ميلي متر يا بيشتر متغير باشد، هر چه فاصله بين جداره‌ها بيشتر باشد ويژگي عايق كاري آنها موثرتر خواهد بود.
استفاده از شيشه‌هاي دو جداره براي پنجره يو پي وي سي اهميت زيادي دارند، چرا كه پنجره‌هاي استاندارد نقطه ضعف بزرگي در زمينه عايق كاري خانه‌ها دارند، چرا كه شيشه آنها به راحتي حرارت را مي‌تواند از طريق خود عبور دهد و در زمستان اجازه خروج و در تابستان اجازه ورود گرما را به خانه مي‌دهند. شيشه‌هاي دو جداره انتقال گرما را متوقف مي‌كنند، بنابراين دريافت و از دست دادن حرارت به طور قابل ملاحظه‌اي به حداقل مي‌رسد. اين باعث مي‌شود كنترل دماي خانه بسيار راحت‌تر بوده و در هزينه قبوض وسايل گرمايشي و سرمايشي شما تا حد زيادي صرفه جويي شود.
پنجره‌هاي upvc داراي محفظه‌هاي چندگانه درون خود هستند كه هر يك از آنها با هوا پر شده است. اين كمك مي‌كند تا ورود و خروج حرارت از طريق آنها به داخل و خارج خانه متوقف شود. آنها همچنين به خوبي جوش داده شده‌اند (جوش فيوژن) تا مقاومت بسيار عالي ارائه دهند.

شما گزينه‌هاي متنوعي به هنگام استفاده از پنجره‌هاي upvc دو جداره خواهيد داشت

يكي ديگر از مزاياي بزرگ پنجره‌هاي دوجداره upvc طيف متنوعي از انتخاب‌هايي است كه در اختيار داريد. پنجره‌هاي دو جداره upvc در سبك‌هاي مختلفي از جمله كشويي، سايباني، استوانه‌اي، شيب دار و لولايي، شيب دار و كشويي و ثابت در دسترس هستند.
علاوه بر طيف وسيعي از سبك‌هاي طراحي، شما همچنين مي‌توانيد از طيف وسيعي از رنگ‌ها بهره مند شويد. رنگ‌هاي استاندارد سفيد يا عاجي هستند، اما شما همچنين مي‌توانيد خاكستري، بافت دار و طرح چوب را نيز انتخاب كنيد. به طور كلي، پنجره‌هاي يو پي وي سي مي‌توانند به صورت چوب‌هاي رنگ شده عرضه شوند تا ظاهر بسيار جذابي داشته باشند.

پنجره‌هاي upvc عمري طولاني داشته و به نگهداري كمي نياز دارند

مورد ديگري كه شما بايد در خصوص پنجره‌هاي upvc در نظر بگيريد دوام باورنكردني آنها است. اين پنجره‌ها دچار زنگ زدگي، پوسيدگي و يا پيچش نمي‌شوند. آنها مقاومت بسيار خوبي در برابر آتش دارند؛ آنها در برابر موريانه مقاوم هستند؛ آنها مي‌توانند در برابر تاثيرات مخرب آب و هوايي (خورشيد، باد و باران) مقاومت كنند و مقاومت بالايي در برابر تاثيرات آنها دارند. اين بدان معني است كه شما آنها را در تمامي مناطق، حتي در مناطقي با سخت‌ترين شرايط آب و هوايي مي‌توانيد مورد استفاده قرار دهيد، بدون اين كه نگران آسيب ديدگي آنها باشيد. بهترين مورد در خصوص آنها اين است كه تنها تعمير و نگهداري كه آنها نياز دارند، تميز كردن و گرد گيري منظم آنها است. رنگ آميزي و كارهاي مشابه ديگر هرگز براي درب و پنجره يو پي وي سي ضروري نيست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.