دلايل تعويض پنجره خود با پنجره هاي upvc

ايران يو پي وي سي يكي از بزرگترين و مورد اعتمادترين نام ها در صنعت توليد درب و پنجره دو جداره upvc

دلايل تعويض پنجره خود با پنجره هاي upvc

۷ بازديد

شايد يكي از موضوعاتي كه در برابر خانه‌هاي قدمي وجود دارد تعويض پنجره خود با پنجره upvc است. خانه‌هاي قديمي گاهي سرمايه‌هاي معماري هستند و نمي‌شود آنها را به اين راحتي‌ها تخريب كرد. بسياري افراد خانه آبا و اجدادي خود را دوست دارند و مايل نيستند، خانه‌اي را كه در آن از كودكي بزرگ شده‌اند خراب كنند و به يك آپارتمان تبديل كنند.
اين موضوع كه ساختماني قديمي را نگه داريم في نفسه موضوع بدي نيست اما ساختمان‌هاي قديمي عملا براي آن كه با استاندارد‌هاي حال حاضر مناسب سازي شوند نياز به بازسازي دارند. نيازي در يكي از اولين قدم‌هاي خود تعويض پنجره خود با پنجره هاي upvc دارد. در اين مقاله ما با شرايط و نحوه تعويض پنجره خود با پنجره هاي upvc آشنا مي‌شويم.
بگذاريد در يك كلام تعويض پنجره خود با پنجره هاي upvc را خلاصه كنم آن هم اين است “به سادگي” شايد اين روزها اين قسمت از بازسازي از تعويض مبلمان ساده تر باشد و گاهي از تعويض كاغذ ديواري كم هزينه تر.
پروفيل‌هاي  upvc اشكال زيادي را به خود مي‌گيرند از اين رو مي‌توانند روي كلاف پنجره‌هاي قديمي بنشينند. براي همين عملا اين پنجره ها روي كلاف پنجره‌هاي قديمي شما نصب مي‌‌شود و از اين رو تعويض پنجره خود با پنجره هاي upvc اغلب بدون تخريبي خاصي صورت مي‌گيرد.

تعويض پنجره خود با پنجره هاي upvc

تعويض پنجره خود با پنجره هاي upvc به روش بدون تخريب

در اين روش قفل و يراق و لولا‌هاي پنجره شما بريده مي‌شود سپس گاهي در صورت نياز يك دست رنگ روغني به همراه زيرسازي روي كلاف فلزي پنجره انجام مي‌شود. در اين حالت تا خشك شدن پنجره‌ها كمي بايد صبر كنيد. بعد از خشك شدن پنجره‌ها جديد كه براي نصب روي كلاف‌هاي فلزي آماده شده‌اند را به راحتي روي پنجره ها كار بگذاريد. اما صبر كنيد كار هنوز تمام نشده است. آب بندي پنجره‌هاي upvc اصلي‌ترين بخش اين كار است. آب بندي پنجره‌ها كار گذاشته شده با استفاده از تزريق فوم يا روش‌هاي ديگر انجام مي‌شود تا پنجره‌هاي تعويض شده به اوج بازدهي انرژي دست يابند.

روش تعويض پنجره‌هاي خود با پنجره هاي upvc با حداقل تخريب

كارشناسان نصب پنجره‌هاي  upvc در ابتداي كار تعويض پنجره‌‌ هاي قديمي با پنجره يو پي وي سي ابتدا كلاف‌هاي پنجره‌هاي قديمي را بررسي مي‌كنند اگر اين كلاف‌ها دچار پوسيدگي عميق نباشند روش بدون تخريب را به شما پيشنهاد مي‌كنند. اين همان روشي است كه در بالا شرح آن رفت. به ياد داشته باشيد كه روشي كه الان و درباره آن صحبت مي‌كنيم و روشي كه قبلا درباره آن گفتيم براي كارخانه توليد كننده پنجره‌هاي  upvc هيچ تفاوت مالي ندارد و تنها كيفيت كار شما را بهبود مي‌دهيد. كلاف‌هاي چوبي و كلاف‌هاي آهني پوسيده عملا نه توانايي تحمل وزن پنجره‌هاي  upvc با شيشه‌هاي دوجداره را ندارند. از اين رو بايد اين پنجره‌ها از جايي در ديوار كار گذاشته شده‌ از ديوار بيرون كشيده شود . اين كار با اندكي تخريبي ديوار اطراف پنجره صورت مي‌گيرد. اين قسمت از پنجره را شاخ پنجره مي‌نامند كه اغلب در پنجره‌هاي آهني چهار نبشي است، كه در چهار طرف پنجره جوش داده شده‌اند و در ديوار كار شده اند.
در اين حال بعد از تراشيدن گچ اطراف پنجره و پديدار شدن اين شاخ‌ها، ناحيه اطراف آن را تخريبي مي‌كنند و پنجره را به صورت كامل از ديوار خارج مي‌كنند. بعد از اين كار پنجره‌هاي جديد شما اگر آماده باشند در ديوار كار گذاشته مي‌شوند. اين مهم است شاخ‌هاي پنجره جديد به اندازه و در همان جاي پنجره قديم تعبيه شده شده باشند. تعويض پنجره خود با پنجره هاي upvc نياز به دقت و تبحر نصاب دارد وگرنه، تخريبي بيش از حد باعث از صرف خارج شدن اين عمليات مي‌شود.
بعد از كار گذاشتن پنجره‌هاي جديد كار بهبود خرابي ها با گچ كاري، بتونه كاري و رنگ كردن ادامه مي‌يابد اين نازك كاري‌ها اندكي زمان بر است، اما اگر انجام نشود نمايي بسيار زشت را براي شما بجاي مي‌گذارند.

بهترين زمان تعويض پنجره خود با پنجره هاي upvc

كارشناسان ايران  upvc معتقدند بهترين زماني كه مي‌توان به تعويض پنجره خود با پنجره هاي upvc بپردازيد زمان بازسازي كلي يا نقاشي ساختمان است. در اين زمان اسباب خانه جمع شده است و اگر نيازي به تخريبي حداقلي هم باشد در كنار گچ كاري و بتونه كاري‌هاي ديگر جاهاي خانه كار انجام مي‌پذيرد و هيچ مشكلي هم پيش نمي‌آيد. در كنار اين موضوع رنگ كردن جاي تخريب گاهي منجر به دورنگي اطراف مي‌شود از اين رو بهتر آن است كه كل ساختمان رنگ كنيد تا رنگي يك دست در كل ساختمان داشته باشيد.
در اين راه انتخاب كساني كه بتوانند تمام كارهاي شما را به موقع و در عين حال با حداقل تخريب كار را به پيش ببرند بسيار مهم است. در اين راه ايران يو پي وي سي با تمام امكاناتش در كنار شما است كافي است با ما تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.