اجزاي درب پنجره upvc عوامل مهم كيفيت در خريد شما

ايران يو پي وي سي يكي از بزرگترين و مورد اعتمادترين نام ها در صنعت توليد درب و پنجره دو جداره upvc

اجزاي درب پنجره upvc عوامل مهم كيفيت در خريد شما

۷ بازديد

كساني كه از ايران يو پي وي سي خريد مي‌كنند و سفارش نصب پنجره دو جداره يا سه جداره را مي‌دهند. تنها به يك چيز فكر مي‌كنند و آن هم كيفيت است.
اما يكي از مهم‌ترين و سرنوشت سازترين موضوعات در ساخت پنجره upvc ، اجزاي درب و پنجره upvc است. در اين مقاله درباره اين اجزا و با شما صحبت مي‌كنيم.

اجزاي درب پنجره upvc


هر پنجره upvc عملا از چند سري اجزاي مهم تشكيل شده است اجزاي مربوط به بدنه اجزاي مربوط به يراق آلات و اجزاي مربوط به شيشه دو يا سه جداره.
اجزاي درب و پنجره upvc بسيار بيشتر و گاه بسيار متنوع‌تر و البته گيج كننده تر درب و پنجره معمولي است. اما چرا اجزاي درب و پنجره upvc اين قدر زيادند.
در اولين نگاه، امكانات اين پنجره‌ها، بسيار بيشتر از پنجره‌هاي معمولي است. پنجره‌هاي دو جداره لولا‌هاي دو جهته دارند يعني پنجره هم از بالا باز مي‌شود و هم از كنار. اين بخشي از ماجراست، همين طور اين پنجره‌ها راه هر گونه نفوذ آب و سرما و گرما را حتي در بدترين شرايط آب و هوايي مسدود مي‌كنند. از اين رو در هر پنجره upvc بايد از ابزار و لاستيك‌هاي فوق‌العاده خوب و با دوامي براي آب بندي استفاده كرد.
شيشه و بدنه پنجره‌هاي upvc هم از نوع خاصي ساخته شده‌اند كه آن‌ها نيز بايد از كيفيت‌هاي بالايي برخوردار باشند. اما از ميان اين هم اجزاي درب و پنجره upvc يك سري اجزا هستند كه شايد مانند لولاها و بدنه پنجره كاملا به نظر نيايند اما كيفيت پنجره را به شدت بالا مي برند.

قسمت‌هاي لاستيكي اجزاي درب و پنجره upvc

اجزا لاستيكي به كار رفته در آب بندي شيشه‌ها و همين طور درزگيري كلاف‌ها بايد به شدت مرغوب باشند. زيرا لاستيك‌هاي غير مرغوب بعد از مدتي در معرض باد و باران و آفتاب قرار گرفتن خشك مي‌شوند و كيفيت خود را از دست مي‌دهند. خشك شدن اين لاستيك‌ها سبب ايجاد لقي در درز‌هاي پنجره مي‌شود.
بسيار از اجزاي درب و پنجره يو پي وي سي بعد از كار قابل تعويض است و به راحتي مي توان آنها را عوض كرد. اما اين اجزاي لاستيكي درزگير، به سختي عوض مي‌شود. براي همين هم بايد در قرار دادن و همين طور در خريد جنس مرغوب براي اين قسمت‌ها دقت كرد.

يراق آلات و كيفيت سرنوشت ساز آنها

بعد از درزگيرهاي لاستيكي كه درباره آن صحبت كرديم يراق آلات درب و پنجره‌هاي upvc است كه اهميت فوق‌العاده بالايي دارند. آلياژ به كار رفته در اين بخش از اجزاي درب و پنجره‌هاي upvc بايد در برابر فشار و ضربه و سايش به شدت مقاوم باشد. از بين رفتن تدريجي به واسطه باز و بس پنجره يكي از خطراتي است كه اين بخش از درب و پنجره upvc را تهديد مي‌كند. در اين بخش . هر چقدر برند اين دسته از اجزا درب و پنجره upvc معتبر تر و همراه با گارانتي هاي موثق باشد عمر و كيفيت پنجره شما به شدت افزايش مي يابد.

در انتخاب درب و پنجره upvc دقت داشته باشيد وقتي كارگاه‌هاي نامعتبر، تخفيف‌هاي بسيار بالايي را براي شما روي قيمت اصلي در نظر مي‌گيرند. در حال كم كردن از كيفيت اين بخش از اجزاي درب و پنجره upvc هستند. حال آن كه وقتي گروه معتبري مانند ايران upvc قيمتي را براي ساخت و نصب درب و پنجره به شما مي‌دهد و چندان هم روي آن قيمت به شما تخفيف نمي‌دهد، عملا يراق آلات قوي را به كار مي‌برد. اين يراق آلات اغلب وارداتي است و كارخانجات توليد درب و پنجره هاي upvc خود بايد اين قطعات را خريداري كنند. يك جنس تقلبي در اين بخش مي‌تواند تمام كار شما را تحت تأثير قرار دهد پس حتما نوع يراق آلات را در خريد درب و پنجره upvc لحاظ كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.