پنجره دوجداره با كيفيت نانو را بهتر بشناسيم

ايران يو پي وي سي يكي از بزرگترين و مورد اعتمادترين نام ها در صنعت توليد درب و پنجره دو جداره upvc

پنجره دوجداره با كيفيت نانو را بهتر بشناسيم

۹ بازديد

در اين مقاله سايت ايران يو پي وي سي مي خواهيم درباره مفهومي پنجره دوجداره با كيفيت نانو صحبت كنيم. آيا اين مفهوم هم مانند ديگر مفاهيم مربوط به نانو تكنولوژي، موضوعي تبليغاتي است؟ كيفيت نانو در بسياري از صنايع عملا به چيزي كه خيلي با كيفيت است اطلاق مي‌شود. اما در صنايع درب و پنجره upvc اينگونه نيست به راستي ما در اين صنايع انواع درب و پنجره با كيفيت نانو داريم؟

پنجره دوجداره با كيفيت نانو

درب و پنجره دوجداره با كيفيت نانو

ابتدا بگذاريد درباره ابعاد نانو با شما سخن بگويم. اگر ذرات يك چيز بسيار ريز شود و صنايع روي ذرات ريز يك محصول كار كند و عملا بررسي‌هاي كيفي در ابعاد بسيار ريز يك محصول انجام شود، عملا ما با يك محصول نانو رو به رو هستيم .اما مهم اين است كه چقدر زير؟ يك نانومتر يك ميليارديوم متر است. يعني پنجره‌هاي نانو عملا با تغيير شكل‌هاي اتمي در پروفيل‌ها upvc ساخته مي‌شوند.
حال اين همه دقت براي چيست. اولين دليل كيفيت بسيار بالاي اين محصولات است. با فيلتر كردن فلزات سنگين در حد نانو، عملا شما مي‌توانيد كيفيت و عدم حساسيت‌زايي محصول را به اوج برسانيد. اما اين بخشي از ماجراست. پروفيل هاي پنجره دوجداره با كيفيت نانو به معني واقعي هيچ عيبي و نقصي در خود ندارند.
اما ديگر مزاياي درب و پنجره‌ دوجداره با كيفيت نانو است كه آن را بسيار جذاب مي كند. اگر شما مانند بسياري از خانه‌هاي ايراني در خانه فرش‌هاي گرانقيمت داريد بايد براي محافظت از فرش‌هاي دستباف خود بيشترين دقت را به خرج دهيد. زيرا اگر فرش پاره شود مي‌شود آن را رفو كرد، اما اگر فرشي رنگش برود چه آيا مي‌شود فرش را رنگ كرد. پاسخ صد در صد منفي است اين موضوعي است كه ما را بر آن مي‌دارد كه يك پنجره يو پي وي سي با كيفيت نانو تهيه كنيم.

كيفيت هاي ويژه درب و پنجره دوجداره نانو

پنجره‌ دوجداره با كيفيت نانو در بيشتر اوقات با شيشه‌هاي مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشيد يا اشعه UV ارائه مي‌شود. شايد زماني كه مي‌خواهيد عينك آفتابي بخريد با اين واژه آشنا شده ايد كه عينك بايد UV400 باشد يعني 98% اشعه UV را فيلتر كند. البته عينك آفتابي براي اين كار به رنگ‌هاي تيره در مي آيد اما در پنجره ها دوجداره هم اين موضوع با استاندارد خاصي رعايت مي‌شود.
پنجره دوجداره با كيفيت نانو مي‌تواند اشعه UV320 را 99% و اشعه UV400 را 60% فيلتر كند. اين استاندارد براي آن كه رنگ مبلمان فرش‌ها و حتي گياهان حساس به آفتاب را به خوبي پوشش دهد بسيار خوب و كاربردي است.
همين طور يراق آلات اين دسته ‌از پنجره‌ها بسيار مقاوم قوي ساخته مي شوند و براي آن‌ها از فاصله سازهاي 16 و 14 ميليمتري استفاده مي شود. فاصله ساز به بلوك هاي كوچكي گفته مي شود كه ما بين دو شيشه پنجره دوجداره با كيفيت نانو قرار مي‌گيرد و همين روش بازده حرارتي اين پنجره‌ها را به اوج خود مي‌رساند.اسپيسر 16 ميل سبب مي‌شود نفوذ هواي گرم و سرد به داخل خانه به حداقل ممكن برسد.
اما اين همه ليست مزاياي پنجره دوجداره با كيفيت نانو را تكميل نمي‌كند. موضوعي ديگري سبب مي‌شود كه اين مدل از درب و پنجره‌ها به شدت براي معماران داخلي و خارجي ساختمان جذاب شود، رنگ آن‌ها ست. در بسيار از طرح هاي معماري داخلي و خارجي ساختمان استفاده از متريال‌هاي گوناگون سبب القاي حس خاص به بيننده مي‌شود. اين متريال ها اما گاهي يا بسيار گرانند و گاه به محيط زيست صدمه مي زنند. براي ساختن يك درب و پنجره از چوب بلوط بسيار از اين درخت ها را بايد بريد. اين در حال است كه درب و پنجره چوبي با آن كه بسيار زيبا هستند اما هيچ وقت نمي‌توانند عايق صدا و حرارت و رطوبت باشند.
درب و پنجره دوجداره با كيفيت نانو به خاطر جنس بسيار خوب پروفيل‌هاي نانو اين توانايي را دارد كه علاوه بر رنگ و طرح چوب به هر رنگ و طرحي كه بخواهيد در آيد . اين موضوع سبب مي‌شود در طراحي نما رنگي پايدار و كارايي فوق عالي داشته باشيد و نماي ساختمان خود را به هر شكل و طرحي كه دوست داريد درآوريد. ‍‍‍

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.