با نصب توري پنجره upvc، پنجره خود را كامل كنيد

ايران يو پي وي سي يكي از بزرگترين و مورد اعتمادترين نام ها در صنعت توليد درب و پنجره دو جداره upvc

با نصب توري پنجره upvc، پنجره خود را كامل كنيد

۵ بازديد

پنجره هاي يو پي وي سي اين روزها سلاطين بي رقيب ساخت انواع پنجره هستند. اين پنجره‌ها امكاناتي دارند كه شايد هيچ متريال ديگري از آنها برخوردار نيستند. در اين مقاله ما مي‌خواهيم يكي از مهم‌ترين امكانات پنجره‌هاي يو پي وي سي را به شما معرفي كنيم و آن هم امكان نصب توري پنجره upvc است.
شايد در نگاه اول نصب توري روي پنجره‌هاي upvc چندان امكان خاصي به نظر نيايد. هر پنجره‌اي بايد اين مكان را داشته باشد و تا از ورود حشرات به محل زندگي جلوگيري كند. اما چگونگي نصب اين توري‌ها ست كه سبب مي‌شود آن‌ها به امكاني خاص براي اين پنجره‌ها به حساب بيايد.

نصب توري پنجره upvc

با توري پنجره upvc بيشتر آشنا شويد.

پنجره هاي upvc اين امكان را به وجود آورد كه نماهاي ساختمان را عملا بي عيب و نقص طراحي كنيم. به اين معني كه اين پنجره‌ها بدون هيچ موضوع اضافه‌اي در ظاهر روي نماي ساختمان قرار مي‌گرفتند و مثلا توري پنجره upvc ، اصلا به چشم نمي‌آمد تا ظاهر نماي ساختمان را دچار عيب و نقص كند.
تمام امكانات بي شمار اين پنجره ها مخفي است و از بيرون نماي ساختمان هيچ عيب و نقصي ندارد. ديگر از پرچ ها و قاب آلومينيومي زشت و توري‌هاي سياه رنگ كشويي پنجره‌هاي معمولي خبري نيست.
توري پنجره upvc به صورت آكادرئوني در قابي كاملا هم رنگ اين پنجره‌ها روي پنجره نصب مي‌شود توري، در جداري حدود يك سانتيمتر در كنار پنجره جمع مي شود و در هنگام بسته شدن هيچ وقت به چشم نمي‌آيد. توري به صورت كشويي در كنار پنجره قرار مي‌گيرد و هر وقت به آن احتياج داشته باشيد در ريلي بسيار روان بر روي پنجره شما كشيده مي شود‌.
امكان توري‌هاي كشويي پنجره هاي يو پي وي سي اين فرصت را به شما مي‌دهد كه حتي براي پنجره‌هاي خليجي و درب هاي فرانسوي هم توري نصب كنيد. اين درب و پنجره‌هاي upvc دو لنگه باز شو دارند كه در دو جهت مخالف باز مي‌شوند و فضايي بسيار عريض را در برابر شما قرار مي‌دهد. امكان استفاده از يك توري پنجره به صورت يك تكه براي اين فضاي عريض عملا امكان پذير نيست. زيرا حتي توري هاي يك تكه هم براي اين پهناي عريض تاب برمي‌دارند و در برابر باد ضعف از خود نشان مي دهند و شكم مي‌دهند.
راه حل استفاده از توري دو تكه است هر تكه در جدار يك سانتي توري پنجره يو پي وي سي كه در كنار هر لنگه نصب مي‌شود قرار مي‌گيرد و همين سبب مي‌شود طول توري به اندازه نيمي از عرض پنجره باشد. اما قفل شدن اين توري‌ها از خود آنها نيز جالب تراست .
دنياي پنجره‌هاي يو پي وي سي، دنياي پروفيل‌هاي بسيار محكمي است كه با طراحي خاص در يك ديگر قفل مي‌شوند. از اين رو است كه اين پنجره‌ها جوش نمي‌خواهند و حتي در ساخت آنها از ميخ و پرچ هم استفاده نمي‌شود. طراحي اين پنجره‌ها به نوعي است كه در يك ديگر چفت مي‌شوند و استحكامي فوق العاده براي آنها به وجود مي‌آيد.
در توري پنجره upvc هم اين اتفاق مي‌افتد توري قفل و بست خاصي ندارد تنها پروفيل طولي پنجره در پروفيل ديگر چفت مي‌شود و هيچ بادي هم نمي‌تواند آن را باز كنيد. در پنجره‌هاي فرانسوي هم دو پروفيل به راحتي در هم چفت مي‌شوند بي آن كه بند و بست و يراقي نياز باشد تا آنها در هم نگه دارد.
جنس توري ها هم از آلومينيوم است اما با طراحي آكادرئوني يا رولي كاملا با توري هاي خشك قبلي تفاوت دارند ضمنا اين توري ها بسيار ساده‌تر از توي كشويي پنجره هاي معمولي قابل شستشو هستند.
نكته آخر مقاومت توري پنجره upvc در برابر طوفان است. اين توري‌ها در زمان بسته بود كاملا در زه خود جمع مي شوند مانند بادبان بسته يك كشتي بادباني از اين رو هيچ مقاومتي در برابر باد ندارند كه بادهاي شديد آنها را پرت كنند.
با نصب توري پنجره upvc به راحتي پنجره خود را كامل و ايمن كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.