عوامل مؤثر بر قيمت پنجره‌هاي دوجداره

ايران يو پي وي سي يكي از بزرگترين و مورد اعتمادترين نام ها در صنعت توليد درب و پنجره دو جداره upvc

عوامل مؤثر بر قيمت پنجره‌هاي دوجداره

۴ بازديد

در اين مطلب از سايت ايران يو پي وي سي به سوال بسياري از خريداران تا حدي مي‌خواهيم پاسخ بگوييم و آن هم قيمت پنجره دوجداره است. اين سوالي است كه شايد با يك عدد حل شود و احتياجي نباشد كه ما در يك مطلب به آن بپردازيم اما اگر در اين روز و روزگار كسي هم به شما قيمت قطعي بدهد آن هم در يك صفحه وب، بايد به صداقتش شك كنيد. زيرا عوامل بسيار زيادي بر قيمت پنجره‌ upvc دوجداره تأثير مي‌گذارد.

 

قيمت پنجره‌هاي دوجداره


اين عوامل تا دو يا سه برابر قيمت درب و پنجره‌هاي دوجداره را افزايش مي‌دهد. از اين رو بايد در اين مقاله، اين عوامل مؤثر بر بالا رفتن قيمت پنجره‌هاي دوجداره را معرفي كنيم.
عوامل مؤثر بر قيمت پنجره‌هاي دوجداره عبارت‌اند از:1- نوع پروفيل به كار رفته
2- استفاد از لمينت‌هاي رنگي
3- استفاده‌ از انواع يراق آلات ويژهنوع پروفيل به كار رفته در درب و پنجره‌هاي دوجداره بسيار مهم است. زيرا اين پروفيل‌ها مي‌تواند در كيفيت‌ها گوناگوني توليد شود.
داشتن ظاهري يك دست رنگي شفاف و ساختي بدون حباب موضوعاتي است كه سبب مي‌شود كيفيت ساخت به شدت بالا رود. پروفيل‌هايي كه تحت ليسانس و يا مستقيما در شركت‌هاي اروپايي ساخته مي‌شوند از اين استاندارد برخوردارند. و همين هم سبب مي‌شود قيمت اين دسته از پروفيل‌ها بسيار بالا تر رود. گزينه بعدي كه در قيمت پنجره‌هاي دوجداره تأثير مستقيم مي‌گذارد موضوع استفاده از لمينت‌هاي رنگي در ساخت پنجره‌هاي دوجداره است. اين پنجره‌ها اندكي با لمينت‌هاي رنگي مخصوص خود گران تر از آب در مي‌‌آيند.البته گاهي اين لمينت‌ها با رنگ‌هاي بسيار زيبايشان مي‌توانند دكوراسيون يك خانه را كاملا تحت تأثير قرار دهند و بالا رفتن قيمت درب و پنجره دوجداره، با انتخاب رنگ‌بندي‌هاي خاص براي پروفيل‌هاي پنجره يو پي وي سي دوجداره اندكي بالا مي‌رود.
استفاده از يراق آلات خاص هم مي‌تواند در قيمت محصولات مؤثر باشد. مقاومت اين يراق آلات در برابر فشار و ضربه همين طور كارايي بدون صدا و كم استهلاك آن سبب مي‌شود قيمت يراق‌آلات در اين دسته محصولات افزايش يابد.
يكي از اشتباهاتي كه بيشتر خريداران پنجره‌هاي دوجداره مرتكب مي‌شوند اين است كه يكي از اقلامي را كه از آن نام برديم از انواع بي‌كيفيت و ارزان انتخاب مي‌كنند و از آنجايي كه قيمت پروفيل و يراق‌آلات از همه چيز در توليد پنجره‌هاي دوجداره مهم‌تر است، اغلب از كيفيت اين دو بخش كم مي‌كنند و از آن طرف شيشه دوجداره كه كيفيت آن چندان با قيمت‌هاي مختلف تغيير نمي‌كند بر آن تأكيد مي‌شود.
در اين روش كيفيت پنجره‌ها به خاطر صرفه‌جويي بسيار نامناسب در خريد پروفيل و يراق‌آلات پنجره‌هاي upvc عمر بسيار پايين را به دست مي‌آورند.
يراق‌آلات پنجره‌هاي upvc بدون استفاده از جوش در پنجره كار گذاشته مي شود . اين يراق‌آلاتچون به پروفيل‌هاي upvc پيچ مي‌شوند بايد هم خود از جنس مرغوبي ساخته شوند كه بر اثر فشار ترك نخورند هم بايد به پروفيل‌هاي مرغوبي پيچ شوند روي آنها قرار بگيرند.
اگر در خريد پروفيل‌ها به خاطر صرفه جويي در قيمت پنجره‌هاي دوجداره از اقلام به نسبت نامرغوبي را انتخاب كنيد. اين پروفيل‌هاي براي شما دردسر ساز مي‌شوند. فشار دائمي و همين طور ضرباتي كه در طول زمان به پنجره‌هاي دوجداره وارد مي‌شود، باعث افت پيچ‌هاي نگهدارنده يراق‌آلات در بدن پنجره‌هاي دوجداره مي‌شود. با افت اين پيچ‌ها احتمال شكستن و در آمدن آنها از جاي خود وجود دارد

توصيه‌هاي جدي درباره قيمت پنجره‌هاي دوجداره

در اين خريد اين نوع از پنجره ها هرگز بر سر قيمت يراق و پروفيل چانه نزنيد. تأمين كننده اصلي كيفيت درب و پنجره‌هاي upvc اين دو بخش پنجره‌هاي دوجداره هستند. در بسيار موارد ديده شده است گروه‌هاي سودجويي با تقلبي كار كردن اين دو بخش قيمت محصول نهايي را بسيار پايين مي‌آورند و بعد از شش هفت سال از كار كردن درب و پنجره بخاطر خرج كردن كم اوليه محصول كارايي و كيفيت خود را از دست مي‌دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.