چه خانه‌هايي به نصب در و پنجره UPVC نياز فوري دارند

ايران يو پي وي سي يكي از بزرگترين و مورد اعتمادترين نام ها در صنعت توليد درب و پنجره دو جداره upvc

چه خانه‌هايي به نصب در و پنجره UPVC نياز فوري دارند

۴ بازديد

در اين مقاله از وبسايت ايران يو پي وي سي مي‌خواهيم به خانه‌ها و اماكني بپردازيم كه به شدت نياز‌مند تعويض و يا كار گذاشتن در و پنجره upvc هستند.
استفاده از در و پنجره upvc يكي از مهم‌ترين كار‌هايي است كه بايد در بعضي از خانه انجام شود. كلا كساني كه دچار حساسيت‌هاي مختلف هستند نياز مبرمي به اين نوع پنجره‌ها دارند. اين حساسيت مي‌تواند به آلاينده‌هاي محيطي باشد و گاهي هم مي‌تواند آلودگي صوتي باشد. اجازه بدهيد درباره اين آلودگي‌ها بيشتر توضيح دهيم تا فوري‌ترين نياز‌ها به نصب در و پنجره upvc را بهتر درك كنيد.
بيماري‌هايي مانند صرع، آسم و آلرژي يا حساسيت تنفسي و پوستي بيماري‌هايي هستند كه به شدت به محرك‌هاي محيطي حساس‌اند. افرادي با اين بيماري‌هاي دست به گريبانند، با محيط خود دچار مشكل مي‌شوند و هر چقدر تحريك‌هاي محيطي براي آنها كاهش يابد، اين افراد راحت‌تر مي‌توانند به زندگي خود بپردازند.

نصب در و پنجره UPVC


در بيماري صرع محرك‌هاي نوري و صوتي مي‌تواند باعث حمله‌هاي صرع افراد شود. هر چقدر اين محرك‌ها براي افراد مبتلا به صرع كمتر و قابل پيش بيني‌تر باشد اين افراد راحت‌تر مي‌توانند حمله‌هاي خود را كنترل كنند. حال اگر در جايي با رفت و آمد ماشين‌ها زيادي به سر مي‌بريد و مجبوريد در اين مكان حضور داشته باشيد بهترين انتخاب شما براي  عايق كاري صوتي و كم كردن محرك‌هاي صوتي استفاده از در و پنجره upvc است. بوق‌هاي ناگهاني ماشين‌ها و ديگر صدا‌هايي ناگهاني براي شما مي‌تواند بدترين محرك‌هاي ممكن باشد. با استفاده از اين نوع پنجره‌ها مي‌توانيد سكوتي بسيار عميق را تجربه كند و در عين حال تمامي محرك‌هاي صوتي را به حد قابل قبولي پيش بيني پذير كنيد.

آلودگي محيطي و درب و پنجره upvc

منظور ما از آلودگي محيطي بيشتر آلودگي هوا است. اين واقعيتي است كه پنجره‌هاي معمولي تا حدي جلوي آلودگي هوا و گرد و غبار را مي‌گيرند و اين موضوع انكار ناپذير است. اما سطح آلودگي هوا و البته گرد و غبار در اين چند ساله بسيار بالا رفته است. بالا رفتن سطح آلودگي هوا مي‌تواند، حملات آسم و آلرژي افراد را بسيار زياد كند به خصوص كه آلودگي‌هاي اين روز‌هاي شهر‌هاي بزرگ بيشتر از جنس ذرات معلق در هواست.
يك آزمايش بسيار راحت مي‌توانيد در خانه انجام دهيد. در اتاق‌هايي كه پنجره‌هاي معمولي دارند مدتي حدود يكي دو هفته در فصل آلودگي هوا در و پنجره‌ها را بسته نگه داريد. بعد از گذشت دو هفته باز هم مي‌بينيد كه خانه شما به گرد و غبار آلوده شده است. اين واقعيتي است كه در و پنجره‌هاي معمولي در برابر آلودگي شديد چندان مقاوم نيستند، چون آلودگي گرد و غبار از لاي جدار‌هاي آنها به راحتي به داخل نفوذ مي‌كند.
پس بايد پنجره‌اي را به حداقل نفوذ گرد و غبار به داخل بيابيد. راه حل شما نزد ماست. شما براي برطرف كردن اين مشكل بايد از در و پنجره يو پي وي سي استفاد كنيد. عايق بندي انواع درب و پنجره upvc به حد است كه شما با استفاده از آنها كمترين نفوذ آلودگي را به درون را داريد. بعد از تعويض در و پنجره‌هاي معمولي با در و پنجره upvc حتما دوباره آن آزمايش قديمي را تكرار كنيد و نتايج را به دقت بررسي كنيد. ما اطمينان داريم كه نتايج بسيار بهتري به دست مي‌آوريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.