چند كاركرد پنجره‌‌ upvc كه شايد كمتر به آن فكر كرده باشيد

ايران يو پي وي سي يكي از بزرگترين و مورد اعتمادترين نام ها در صنعت توليد درب و پنجره دو جداره upvc

چند كاركرد پنجره‌‌ upvc كه شايد كمتر به آن فكر كرده باشيد

۷ بازديد

پنجره upvc به واسطه يراق‌آلات و انعطاف در طراحي خاصش، مي‌تواند كارايي‌هاي بسيار ويژه‌اي در معماري داخلي شما داشته باشد. اين كه در يك خانه يا اداره، به واسطه يك يا دو كاركرد بسيار خوب پنجره upvc كيفيتي جالب و در عين حال بسيار مفيد به خانه يا محل كار شما اضافه شود، هم در روحيه شما نقش مهمي دارد و هم در بالا بردن كيفيت زندگي شما نقش ايفا مي‌كند. در اين مقاله سايت ايران يو پي وي سي مي‌خواهيم دو ويژگي خاص پنجره‌هاي upvc را با هم بررسي كنيم و ببينم اين ويژگي‌ها تا چه اندازه روي كيفيت زندگي شما تأثير مي‌گذارد.

چند كاركرد پنجره‌‌ upvc


شايد باورتان نشود كه انتخاب نوع و متريال پنجره upvc شما مي‌تواند روحيه شما را چقدر تغيير دهد. شايد شما هم مانند بسياري افراد دوست داشته باشيد كه در خانه از گل و گياه استفاده كنيد. اما روزگار ما روزگاري است كه از خانه‌هاي ويلايي و باغچه در آن خبري نيست و ديگر نمي‌توان در باغچه خانه هم گل و گياه كاشت و هم در كنار حوض آب چند گلدان شمعداني نگه داشت. همين مي‌‌شود كه خيلي‌ها خانه خود را بي سبزي زيباي گل‌ها نگه مي‌دارند. اين موضوع مي‌تواند روحيه شما را در شرايط بدي قرار دهد.
برخي هم از اين گله را دارند كه محيط خانه ما نور ندارد و هر چه گل و گياه در خانه نگه مي‌داريم از بي‌نوري زود پلاسيده مي‌شود. اين مشكلي است كه خيلي‌ها آن را از داشتن چند گياه آپارتماني منصرف مي‌كند. اما بايد بگويم ما در اين مقاله براي شما ايده‌اي داريم كه سبزي و زيبايي را به سرعت به خانه شما باز مي‌گرداند.
بيشتر خانه‌هاي آپارتماني يا شمالي هستند و يا جنوبي در اين حالت در اتاق خواب يا در پذيرايي از وجود نور مناسب پرورش گل و گياه سود مي‌برند، ولي مشكل اينجاست كه اين نور پاي پنجره است و تا حدود يك متر به داخل مي‌خزد و شما بايد گلدان‌هاي نور دوست خود را در اين فاصله از پنجره قرار دهيد.
حتما مي‌گوييد در اين فاصله باز و بسته كردن پنجره باعث افتادن گلدان‌ها مي‌شود و هزار دردسر به بار مي‌آورد. اين جاست كه ايران يو پي وي سي و پنجره‌هاي بسيار خوبش وارد كار مي‌شوند. يكي از پنجره‌هاي خاص ايران يو پي وي سي به صورت كشويي باز و بسته مي‌شود. پنجره يو پي وي سي كشويي تمام ويژگي‌هاي پنجره‌هاي ديگر از جنس upvc را دارد و با شيشه‌هاي دو يا سه جداره براي شما درست مي‌شود. هم عايق صدا ست و هم محافظ بسيار خوبي در برابر گرما است. با نصب يك پنجره upvc كشويي بدون كمترين تخريب مي‌توانيد پنجره‌اي داشته باشيد كه در پاي پنجره ده‌ها گلدان زيبا را جاي دهيد و از طراوت و زيبايي آنها لذت ببريد و ديگر نگران باز كردن پنجره و برخورد آن به گلدان نباشيد.

با پنجره upvc عمر كولر خود را دو چندان كنيد

خيلي از خانه‌هايي كه از پنجره upvc استفاده مي‌كنند كولر‌هاي گازي دارند. اما هستند خانه‌ها و ادارتي كه هنوز از كولر آبي براي خنك كردن خانه يا اداره خود استفاده مي‌كنند.
اين موضوع به خصوص در خانه‌هايي كه پنجره يو پي وي سي قيمت مناسب، را براي بازسازي خانه سفارش مي‌دهند بسيار مشهود است.
پنجره‌هاي upvc بيش چند برابر ديگر پنجره‌ها عايق بندي دارند و هواي بيرون و درون را به هيچ عنوان با يك ديگر تبادل نمي‌كنند. كولر‌هاي آبي از آنجا كه از روش دميدن مستقيم استفاده مي‌كنند توانايي به گردش درآوردن هوا را ندارند و اگر يك خروجي براي هوا براي آنها وجود نداشته باشد عملا بازده آنها به حداقل مي‌رسد. اينجا پنجره‌هاي upvc و طراحي‌هاي هوشمندانه آنها بسيار مفيد است. شما مي‌توانيد توري جلوي پنجره را بكشيد و پنجره را ببنديد سپس دستگيره پنجره را رو به بالا بگردانيد و آن را در حالت باز شدن عمودي قرار دهيد. فضايي بسيار كمتر از حالت معمول باز شدن پنجره باز مي‌ماند و اينگونه به راحتي گردش هوا در خانه شما برقرار مي‌شود. اساسا بهترين راه براي ايجاد گردش هوا در خانه همين استفاده از حالت باز شدن عمودي پنجره upvc است. اين گونه حتي گرد و خاك نيز بسيار كمتر به خانه راه پيدا مي‌كند و باز شدن پنجره به كثيف شدن خانه نمي‌انجامد.
تمام انواع پنجره upvc كه در اين مقاله از آن ياد شد با سرعتي مثال زدني در ايران يو پي وي سي براي شما ساخته و نصب مي‌شود از اين رو فقط چند كليك با اجراي اين ايده‌هاي جذاب در خانه خود فاصله داريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.