پنجره‌‌ هاي upvc خليجي براي چه سبكي از دكوراسيون داخلي مناسب است

ايران يو پي وي سي يكي از بزرگترين و مورد اعتمادترين نام ها در صنعت توليد درب و پنجره دو جداره upvc

پنجره‌‌ هاي upvc خليجي براي چه سبكي از دكوراسيون داخلي مناسب است

۷ بازديد

اين كه خانه شما در يك سبك بسيار خاص دكوراسيون داخلي طراحي شده باشد يكي از بهترين ويژگي‌هاي يك خانه‌ ايده‌آل است. اما در بسياري موارد ما وقتي خانه‌اي را مي‌خريم، معمار داخلي آن با معماري خارجي متفاوت است و اين دو درك خاصي از يكديگر ندارند. يا ما يك سبك خاصي را در معماري مي‌پسنديم كه شكل و ظاهر بيروني بنا به ما اين اجازه را نمي‌دهد كه آن را روي خانه ايده‌آل خود اجرا كنيم. اما با تعويض پنجره‌ upvc مي‌توان تا حدي دو بخش خاص معماري داخلي و خارجي بنا را يك كرد.
پنجره‌ها بخش‌هايي از بنا هستند كه عملا دو بخش داخلي و خارجي معماري را به يك ديگر پيوند مي‌دهند. شما با داشتن پنجره‌هايي كه با سبك معماري داخلي خانه شما هماهنگ باشد، مي‌توانيد هماهنگي و هارموني معماري داخلي را از نماي متصل به خارج خانه خود شروع كنيد. اين به آن معني است كه اگر در حال ساخت يك خانه هستيد از همين الان سبك و حال و هواي معماري داخلي خانه را انتخاب كنيد و حتي متريال و نقشه‌اي را كه مي‌خواهيد در خانه اجرا كنيد روي كاغذ يا در يك نرم افزار سه بعدي ساز پياده كنيد.
اگر هم مي‌خواهيد تغيير دكوراسيوني اساسي به خانه خود بدهيد حتما اين كار را با تعويض پنجره‌ها شروع كنيد. پنجره‌هاي upvc علاوه بر جلوگيري از ورود گرد و غبار و آلودگي صوتي مي‌تواند تغييرات عمده‌اي براي بناي شما ايجاد كند. در اين مقاله مي‌خواهيم تأثير تعويض پنجره‌هاي معمولي را با پنجره‌هاي upvc خليجي بسنجيم.

پنجره‌‌ هاي upvc خليجي

براي پنجره‌ هاي upvc خليجي چه سبكي از معماري را انتخاب كنيم

پنجره هاي upvc خليجي يكي از بزرگترين انواع پنجره ‌هاي upvc هستند. اين پنجره ‌ها را تقريبا در آپارتمان هاي زير صد متر كمتر مي‌توان استفاده كرد زيرا يك بر خانه از سقف تا كف را به خود اختصاص مي‌دهند.
براي كار كردن اين نوع از پنجره‌ يو پي وي سي نياز داريد كه يك ديوار كامل را كاملا خالي كنيد. از اين رو در بسياري موارد كار گذاشتن اين پنجره‌هاي همراه با تخريب در ساختمان هاي قديمي است. كمتر پيش مي‌آيد كه در خانه‌اي قديم از اين دسته پنجره ‌ها استفاده شده باشد از اين رو كار كردن آن از ديگر انواع پنجره هاي upvc هزينه‌برتر است.
پنجره هاي upvc خليجي را براي آپارتمان‌هاي بلند مرتبه بزرگ، پنت‌هاوس‌ها و يا ويلا‌هاي خارج شهر كار كنيد. نور عنصري است كه با كار كردن اين دسته از پنجره‌ ها به وفور به خانه شما دعوت مي‌شود. با استفاده از اين گونه از پنجره‌ها مي‌توانيد تمام يك سالن پذيرايي را غرق در نور روز كنيد.
به مناظر اطرافتان نگاه كنيد. به خصوص اگر در يك ويلاي بزرگ به سر مي‌بريد. منظره طلوع و به خصوص غروب آفتاب و يا حتي مناظر ساعت‌هاي مياني روز را با يك ديگر بسنجيد و ببينيد كدام يك دلربا تر است و از ديدن كدام يك از آنها لذت مي‌بريد. پنجره upvc خليجي خود را رو به آن منظره قرار دهيد. اين كار سبب مي‌شود كه نشيمن ويلاي شما موقعيتي خاص پيدا كند. ساعتي از روز با قاب گرفتن زيبايي‌هاي اين تصوير توسط پنجره خليجي هر كسي در خانه به نشستن در اين نشيمن دعوت مي‌شود.
ديگر كاربرد پنجره هاي upvc خليجي براي خانه‌هايي است كه در آن گياهان آپارتماني به تعداد زياد نگهداري مي‌شود. در اين روش شما با استفاده از اين پنجره‌هاي upvc مي‌توانيد نور بسيار زيادي را براي گياهان خود آماده كنيد. با استفاده از اين پنجره‌ها تمام خانه را مي‌توانيد با انواع گياهان آپارتماني تزئين كنيد. جايي از خانه كه نور كمتري دارد و از پنجره دور است را با گياهان آپارتماني كه نور كمتري مي‌خواهند و جاهايي كه نور بيشتري مي‌خواهند را با گياهاني كه نور طلب‌ترند بياراييد.
مبل‌هاي راحتي با رنگ‌هاي خنثي و برخي رنگ‌هاي سرد مي‌تواند انتخاب فوق‌العاده‌اي باشند تركيب رنگ‌هاي سرد در اين روش در نور آفتاب به تعادل مي‌رسد و نقشي بسيار زيبا را به خود مي‌گيرد. استفاده پارچه‌ها و يا متريال هاي با بافت درشت و يا با بافتار‌هاي نمايان‌تر در كنار كف خانه كه به رنگي مات مانند خاكستري فرش شده است، همراه با فرش‌هاي فانتزي درشت بافت و يا گليم‌هاي اصيل با نقش هاي هندسي چشم نوار خانه شما ست.
اما بهترين تركيب در اين دكوراسيون داخلي استفاده از چند گياه آپارتماني بزرگ مانند دراسناي بلالي در نزديكي پنجره‌هاي upvc است با اين كار براي نور زيباي روز دورازه‌ و قابي سبرنگ و زيبا تهيه مي‌كنيد.
اگر امكانات نصب اين چنين پنجره‌اي را داريد حتما با ايران يو پي وي سي تماس بگيريد تا در اسرع وقت جشنواره‌اي از نور شادي در خانه خود برپا كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.