قيمت درب يو پي وي سي

ايران يو پي وي سي يكي از بزرگترين و مورد اعتمادترين نام ها در صنعت توليد درب و پنجره دو جداره upvc

قيمت درب يو پي وي سي

۶ بازديد

قيمت درب يو پي وي سي هميشه يكي از اصلي‌ترين دلايلي بوده است كه ما بين خريد اين دسته از درب‌ها و در‌ب‌هاي چوبي يا HDF مردد مي‌شويم. اما كارايي و توانمندي‌هاي درب يو پي وي سي است كه آن را مي‌تواند از تمام اجناسي كه براي ساخت انواع در ساختمان به كار گرفته مي‌شود پيش اندازد و عاملي شود كه شما بيشتر درب‌هاي ساختمان خود را از جنس يو پي وي سي انتخاب كنيد.

قيمت درب يو پي وي سي

قيمت درب يو پي وي سي آيا ارزش خريد براي آن باقي مي‌گذارد؟

قيمت درب يو پي وي سي نسبت به برخي درب هاي HDF گرانتر است. اما در انتخاب خود بايد يك نكته مهم را در نظر بگيريد. قيمت درب هاي HDF بدون دستگيره و قفل محاسبه مي‌شود يعني شما ابتدا مبلغي براي خريد درب HDF مي‌پردازيد و بعد بايد دوباره به بازار برويد و قفل و دستگيره و حتي لولا براي آن ها انتخاب كنيد. اين در حالي است كه به اين خرج‌هاي سرباري هزينه نقاشي هم بعضا اضافه مي‌شود.

اما در ايران يو پي وي سي اين موضوع به گونه‌اي ديگر است. قيمت درب يو پي وي سي با قفل و كليد و لولا محاسبه شده است و وقتي شما به صفحه درب يو پي وي سي مراجعه مي‌كنيد. قيمت اين نوع از درب‌ها قابل مشاهده است و تنها هزينه نصب و حمل روي آن حساب مي‌شود.
در خريد ديگر درب‌هاي هم اين دو هزينه سربار وجود دارد، اما ما در سايت ايران يو پي وي سي اين دو هزينه را هم به شما مي‌گوييم و البته وقتي پيش فاكتوري براي هزينه نهايي اين درب يو پي وي سي به شما ارائه مي‌شود، اين دو هزينه سربار نيز در آن درج مي‌گردد. اساسا از آن جا كه قيمت درب يو پي وي سي بر اساس ابعاد آن و متراژ متريالي كه در آن به كار گرفته مي‌شود محاسبه مي‌شود بسيار مهم است كه اندازه‌هاي دقيقي از جايي كه مي‌‌خواهيد درب يو پي وي سي در آن كار شود را به واحد فروش ما اعلام كنيد. اين كار را با يك متر خياطي در خانه هم مي‌توان انجام داد.

مزيت‌هاي درب يو پي وي سي به ديگر رقيبانش

پروفيل‌هاي يو پي وي سي كاملا ضد آب هستند. اين ادعايي است كه در‌هاي با روكش ABS هم مدعي آن‌اند. اين در‌ها همان درب‌هاي HDF يا حتي نئوپان هستند كه يك روكش نسبتا ضخيم از جنس پلاستيك روي آنها كشيده مي‌شود. گاهي اين پوشش خود رنگ است و شما با استفاده از رنگ آن مي‌توانيد به رنگ دلخواه خود برسيد اما در بسياري از موارد بايد اين در‌ها را رنگ كنيد. استفاده از انواع در‌هاي ABS براي حمام و دستشويي ها و حتي اتفاق‌ها توصيه مي‌شود. اما كافي است تركي در اين روكش اين در‌ها به وجود بيايد در به سرعت دچار بادكردگي و ترك‌هاي عميق مي‌شود.
اين به خاطر چوبي است كه در درون اين درها به كار رفته است. اين درها به هيچ عنوان تماما ضد آب نيستند و به هيچ عنوان نمي‌توان به عنوان يك درب ضد آب كامل روي آن‌ها حساب كرد. درب ضد آب آن است كه هيچ نوع متريال چوبي در آن به كار نرفته باشد.
درب يو پي وي سي كاملا اين مزيت را در خود دارد. تمام اجراي بدنه آن از پروفيل‌هاي صد در صد مقاوم در براي شستشو با آب و رطوبت بسيار زياد محيط ساخته شده است. اين متريال به نوعي است كه تمام درب‌هاي استخر‌ها را با آن مي‌سازند. قيمت درب يو پي وي سي عملا اندكي بيش از انواع چوبي يا HDF است ولي فقط حساب كنيد كه درب حمام يا هر يك از اتاق ها را بتوانيد با آب جاري بشوييد و به اوج پاكيزگي برسانيد.
از سويي ديگر اين متريال كاملا عايق صدا است و بهترين گزينه براي مكان‌هايي است كه نياز به سكوت محض دارند. حال وقت آن است كه فقط رنگ و طرح دلخواه خود را در نظر آوريد و يك متر در دست بگيريد و ابعاد در‌هاي خود را به دقت به دست آوريد. ايران يو پي وي سي با يك كليك در خدمت شماست تا زيباترين درب‌ها را با بهترين قيمت در اختيار شما قرار دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.