انتخاب رنگ شيشه براي پنجره‌ پي وي سي

ايران يو پي وي سي يكي از بزرگترين و مورد اعتمادترين نام ها در صنعت توليد درب و پنجره دو جداره upvc

انتخاب رنگ شيشه براي پنجره‌ پي وي سي

۱۵ بازديد

انتخاب رنگ شيشه براي پنجره‌ پي وي سي

پنجره‌هاي پي وي سي اكنون به عضو جدا نشدني معماري شهري ايران تبديل شده است. اين يك واقعيت عميقي است كه در شهري مانند تهران بدون استفاده از اين دسته پنجره‌ها، نه مي‌توان گرما و سرماي تهران را تحمل كرد و نه مي‌توان سر و صداي آن را تاب آورد. اما با رواج يافتن انواع مدل‌هاي پنجره پي وي سي گزينه‌ها و امكانات خاصي به اين پنجره‌ها اضافه مي‌شود.
معماري اين روزگار كه به اجبار بايد به آن معماري مدرن ايراني لقب بدهيم، بسيار متفاوت‌تر از معماري قدمي ايران است. در معماري گذشته تنوع مصالح آنچنان پايين بوده كه معمار حتي اگر مي‌خواست خانه‌اي را به گونه‌اي متفاوت بسازد، باز هم امكان نداشت؛ زيرا تفاوت فقط از طرحي كه معمار براي ساخت خانه مي‌داد، برنمي‌آيد. براي اجراي طرح متفاوت به مصالح متفاوت نياز داريم.
در معماري شهركي در مراكش به شدت از رنگ آبي استفاده شده است. اين رنگ در آن محيط به خوبي و زيبايي و با جلوه‌گري تمام عيار باقي مي‌ماند.

انتخاب رنگ شيشه پنجره‌ پي وي سي

حال اگر شما همين رنگ را در تهران با اين حجم بالاي آلودگي هوا به عنوان تم قالب به كارببريد آلودگي‌هاي محيطي سبب چرك شدن آن شده و به سرعت و از رخ و جلوه مي‌افتد.
اما براي ايجاد تفاوت در معماري وجود بهترين پنجره‌ upvc يكي از بهترين امكانات را به ما مي‌دهد. شما علاوه بر آن كه مي‌توانيد از لمينت‌هاي رنگي براي نماي خارجي و داخلي پنجره‌هاي يو پي وي سي مي‌توانيد استفاده كنيد مي‌توانيد از انواع شيشه‌هاي رنگي نيز براي ايجاد تم رنگي در معماري خارجي خانه خود استفاده كنيد.

چه رنگ شيشه‌اي مي‌تواند بهترين انتخاب براي پنجره پي وي سي باشد

از رنگ آبي شروع مي‌كنيم. رنگ آبي يكي از زيباترين رنگ‌ها براي به كار بردن در شيشه‌ پنجره پي وي سي است. يكي از مهم‌ترين دلايلي كه رنگ آبي را به گزينه بسيار برجسته‌اي ميان رنگ‌ها ديگر تبديل مي‌كند، رنگ فريم غالب پنجره‌هاي يو پي وي سي است. اين فريم‌ها اغلب به رنگ سفيد ساخته مي‌شوند. تركيب سفيد و آبي در بنايي كه مكملي مانند رنگ سفيد سنگ نما را دارد مي‌تواند به شدت زيبا باشد. استفاده از اين دو تركيب رنگ در مابقي المان‌هاي خارجي بنا نيز سبب مي‌شود تم بسيار زيبايي را در كليت تمام بنا به وجود آوريم.
شيشه‌هاي دوجداره عملا از دو لايه شيشه ساخته مي‌شوند يكي از اصلي ترين پيشنهاد‌هاي ما براي استفاده از رنگ آبي در ساختار پنجره پي وي سي ، استفاده از اين رنگ در لايه دوم يا شيشه خارجي پنجره است. شيشه داخلي حتما از نوع بي رنگ معمول انتخاب كنيد زيرا با فيلتر كردن به شدت زياد نور توسط دو لايه شيشه آبي رنگ و نور داخل خانه را هم آبي مي‌كنيد و اين موضوع باعث سردي رنگ داخلي خانه مي‌شود. در هيچ كار نبايد افراط كرد.
حال به سراغ رنگ‌هاي ديگر مي‌رويم. اگر محيط شما از گياهان بزرگ در خارج از خانه بهره‌مند است، حتما رنگ سبز براي شيشه پنجره پي وي سي استفاده كنيد. اين گونه سبزي گياهان بزرگ اطراف بناي خود را با پنجره‌‌هاي خانه هماهنگ كرده‌ايد. اين گونه حسي از طبيعت دوستي و طبيعي بودن بنا را به بيننده القا مي‌كنيد. تزريق رنگ سبز گياهان اطراف با استفاده از رنگ سبز شيشه‌هاي دوجداره به ساختمان، بناي شما را بخشي از طبيعت جلوه مي‌دهد.
استفاده از رنگ برنزي و قهوه‌اي در كنار آجر‌هاي اخرايي يا زرد تيره نيز مي‌تواند براي شما بنايي بسيار خاص را پديد آورد همين طور در اين بنا كاپوزيت‌هاي سربي رنگ نيز مي‌تواند بناي شما به اوج استحكام نزديك كند. اين رنگ بندي بسيار خاص را براي شركت‌ها به شدت توصيه مي‌كنيم.
ايران يو پي وي سي سعي مي‌كند در مقالات خود بهترين و خاص‌ترين پيشنهاد‌ها را براي ساخت بنا را براي شما داشته باشد. پس لطفا ديگر مقالات ما را هم مطالعه بفرماييد. ‌

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.